Natasja *MMM gestart!*

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Natasja, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Jah, dat vind ik nou ook. We zijn hier eigenlijk altijd lief en positief naar elkaar toe. Nou ja een uitzondering buiten gelaten :)

Soms mag je gewoon een baaldag hebben. Ik baal er ook van dat ik nog een week, voor dit piepppppp bedrijf moet werken. Heel de dag wordt er naar de bekende weg gevraagd, maar vier blijft de schijn ophouden. Heb melij met AP als ik straks thuis kom. Ga ook maar even een wijntje drinken met vriendinnetje vanavond. Dat is ook zoiets, het is overal hommeles, bij mijn vriendinnen en partners, financiele problemen die mijn beste vriendin heeft en het lijkt net of er heel groot op mijn voorhoofd PSYCHOLOOG gedrukt staat. Bel allemaal vier maar, die weet raad!

Zo he, dat lucht op.

Jij ook nog wat te zeuren?

X

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    whahahahaha.

hmmm ik wilde cijfers invoeren, heb ik met mijn domme kop 1 stapel toetsen op school laten liggen (heb mezelf vervloekt, gelukkig belde mijn lieve collega dennis, hij wilde ze wel voor me oplezen dan kon ik ze invoeren! zoooo lief!)

heb 2 katten waar ik helemaal debiel van word op dit moment. De ene is krols, kan haar met der gekrijs wel wat aandoen.
    De andere zit constant overal aan de krabbelen, vooral deuren, geluid ervan maakt me gek!

Mijn mannetje die ongelovelijk vaag zat te doen net aan de telefoon toen ik vroeg of hij wat wilde doen voor me grrrrr als of ik zoveel vraag.

En Sonja bakker... grrrrrrrrrrrrrrrrr zou zo graag een stuk chocolade lusten of een zak patat!

zooooo hahahahahah

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Bij sonja bakker heb je toch ook Sas-dag ;)

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    whahahahaha jaaa zit net op de 3de dag!
    dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen hoor.

ik mag wel een eierkoek, dus die ga ik dan maar zo opsmullen.

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Whahhahaha,

En voel je je al beter. Ik wel, want je maakt me aan het lachten.

Wat lief van jou collega zeg. Super.

En mannen tja, die vallen al bijna neer als je ze wat vraagt. Heel herkenbaar...

Oh ja soms kan je de beestjes even niet uitstaan. Maar straks vind je ze vast wel weer lief hoor. Heeft jou poezebeest geen kattenpil? Die ga ik die van ons altijd, een anticonceptie en na een jaar hebben we haar laten helpen.

Ik heb het vandaag dus ook gehad met SONJA. Ik snak naar een patatje oorlog, maar ja ik doe het niet. Vanavond wordt het volkorenmacaroni, met gehakt en roerbakspul. Wat staat er bij jou op het diner?

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahahaha, dan is het inderdaad een beetje vroeg voor een SAS-dag ;)

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Nieuw Clubje...

Snauwwijven ...klinkt cool ;)
    Nou ik heb er vandaag (zoals eerder gemeld) vandaar er allemaal GEEN KRACHT MEER VOOR!
    Eigenlijk moet ik boodschappen doen, tja ik had een halve werkdag dus het had idd GEKUNT!
    Maarre nehhh ik doe het niet. Tja 't mannetje is de pisang vandaag! IK DOE T NIET!
    Mijn kat heb ik naar buiten gegooid, ik ben er ff klaar mee...dat getut...naar buiten, naar binnen, op schoot of toch maar niet en lekker je nagels scherpen aan de bank! Neeeh nu is ie buiten ennne daar mag ie nu ff blijven! Doegie...
    Mijn tante kwam net langs, nah echt HELEMAAL geen zin in, maar haar bezoekje was kort!

Nou dames we kunnen nu wel officeel zeggen:
    "Dat uit onderzoek van vandaag heeft gebleken dat het een @$@$#@% dag is voor ons "

Maar goed het gaat wel weer over voordat we 80 zijn toch!

GROUPHUG

8. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Whahahha, lig echt in een deuk.

Goed gedaan Silla, het lachje komt alweer terug.

Enne tuurlijk, voordat we allemaal 80 zijn gaat het wel weer.

9. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    hahaha,met een brede glimlach heb ik het zooitje allemaal gelezen!

Ook hier begon de dag klote!Zwaar ongie toen ik opstond,zo'n erge buikpijn dat het zwart voor mn ogen werd :rolleyes:
    Heb me ziek gemeld en voelde me de hele dag zielig...Ik dacht zo'n twee uur geleden...ik ga me lekker douchen,beetje optutten en dan voel ik me weer top!
    Twee uur later lig ik nog steeds met mn lappie in mn warme huispak op bed,Sonja kán me wat,ik ben vergezeld door een lekkere reep choc!
    Oh ja....de poes baalt er ook van,die ligt al zowat de halve dag naast me te suffen :)

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    gheheheheheh zoooooo en voelen we ons allemaal weer lekker?

11. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Patricia,

Wat rot dat de duivels zijn gekomen. Geniet jij maar van je chocoreep hoor. Welkom bij de snauwclub.

12. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    hehehe,voel me helemaal thuis! 8)

13. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Voel me al een stuk beter, en jij Natas?

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja het gaat al weer wat beter (heb 2 eierkoeken gekaant ipv 1 :oops: )
    misschien moeten we een frustie topic openen, kan iedereen zijn frustraties kwijt omtrend te mmm, achterlijke katten, verzekeringen die totaal zuigen, Sonja B en nog veeeeeel meer!

15. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Goed plan!

By the way...volkorenmacaroni klinkt ook heeeeel lekker.... :confused:

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    barf! heerlijk! :thumbdown:

17. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik doe mee. Zie je nou vandaag zijn er zoveel gefrustreerd dat het echt de ikbentegendedraainfrustratieknutselclubmoet worden.

Gezellig. Nieuwe meeting dan maar afspreken. LOL.

18. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    whahaha,geef mij dan ook maar mooi twee eierkoeken :D

19. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Oh ja Patricia, die volkorenmacroni is wel oke. Ik geef er altijd een beetje mijn eigen draai aan en knal er een potje pastasaus doorheen.

Maarre ik heb liever jou chocoreep. of een eierkoek. Ik mocht streng als lunch....

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Natas!

Goed idee! Een zeur topic!
    Moeten we doen !
    Ik heb vaak wat te zeuren whahaahaha

Deel Deze Pagina