hahaha elvira.....schuif je die strenge lunch gewoon op naar morgen!Weet je zeker dat je een heerlijke dag hebt! En ja....een pot saus maakt veel goed!Das de finishing tuts!
whahahah ik zat ook al een goede titel te bedenken! Maar Het grote ik heb er geen kracht meer voor topic lijk me een mooie titel!
Helemaal mee eens. Ik heb er geen kracht meer voor. Oh wat zijn we toch een stel dramaqueens. Maar wel erg gezellig. Natas, aan jou de eer. Aangezien wij jou topic heerlijk hebben vervuild. KUSSSSSSSSS
Thnx meiden het is gelukt! Het zonnetje schijnt,een lang weekend voor de boeg,over een maandje vakantie....wat zeur ik eigenlijk nog....? Ik spring lekker onder de douche,ga mezelf leuk maken voor hubbie Dikke knufffff
Sorrie hoor Natas maar IK MOET NOG ff WAT KWIJT! (weet je zeker dat we niet gewoon ff een aparte topic moeten openen) Belt me hubbie net............OF IK HEM VAN ZIJN WERK WIL OPHALEN! Arggg. Dus ik wil gelijk in de auto stappen, neeee hij belt nog wel ff wanneer het nodig is...pfffffffffffffffffffffffff WHY ME TODAY! Zit ik lekker met mijn dekentje op de bank, kat (is ondertussen weer binnen maar we negeren elkaar) ligt onder de deken...moet ik straks nog de deur uit! Bleehhhhhhh ikke wil niet! Ik wordt op dit moment ook geterroriseerd door een pijntje aan de linkerzijde van mijn onderbuik...toch een vroege ei? I don't know maar het irriteerd me! Nogmaals sorry Natas dat ik je topic vervuil met mijn geneuzel.... Knuf
hahahahahah aaaaaaaaaaaaaaaargggg erg he? tis zo'n dag vandaag. om 16:15 smste mijn man dat hij binnen een kwartier zou vertrekken. tis 6 uur hij is er nog niet belde hij net, verkeer zit vast dus hij gaat een andere route... kan nog wel een half uur duren aaaaaaaaaaaargggg heb echt trek!
zeker dezelfde file als waar mijn hubbie instaat...... Zit by the way nog steeds in huispak achter lappie
heey.. Hoe is 't deze morgen... de frusti's al weg? wat gaan we vandaag doen? je bent vrij toch?... oh was 't vandaag geen test dag? of ben ik in de war..? ik ga ff terug lezen
Aaah ff terug gelezen.. je zou 17 dagen wachten.. en vandaag is 't de 17e... dat was 't... ben een beetje gek.. naja... nog 7 daagjes... ik ben alvast extra aan de duim
hihihi die sarah! hihihi Vandaag zijn de frusties weg bij mij. Maar de gewone ongie kwaaltjes hebben hun intrede weer gedaan. Was gister dus lekker een geval van pms.
Dezelfde soort borstenpijn dat ik altijd heb (als ik opsta van de bank of van het bed) en de zeurend buik. Ik weet het, jij had dat ook. Maar mijn hoop is vervlogen.
ja maar tegelijk weet je ook niet hoe het voelt als 't wel raak is... dus je kunt niet eerlijk oordelen... dus ik blijf duimen... ik voelde me ook ongesteld worden..( ik wilde niet zwanger worden destijds) en was helemaal blij.. zelfs een dag ongesteld.. maar toch zwanger.. heb toen ik zwanger bleek, het dus niet anders beleeft, als dat ik elke maand ongesteld werd.. tis voor mij hetzelfde gebleken... dus duim, duim, duim..