Och sweetheart ik voel me net zo echt. Die pijn die jij omschrijft heb ik ook iedere maand voor de NOD weer. Die akelige pijn in de borsten bij het liggen en het opstaan inderdaad. Een pijn alsof ze heel zwaar aanvoelen en pijnlijk aan de zijkanten of niet? Ik heb ook bijna geen hoop meer hoor na bijna 2 jaar voel me zoooo down
He Natas, Ik had gehoopt dat ik leuker nieuws zou lezen maar idd houd hoop. Je weet het maar nooit. Een paar extra duimen kunnen nooit kwaad dus ik blijf doorgaan. Ik zal hubbie en Yara ook aan het werk zetten, ik hoop dat het helpt! Dikke cyberknuffel!
Lieve Natas, Ik herken je gevoelens... En ik begrijp maar al te goed dat je het op dit moment somber inziet... Maar goed je weet de wonderen zijn de wereld nog niet uit en..."geen bloed geeft moed". Hoe je er dan ook nu over denkt...ik duim toch voor je *ik hoor je al denken"ja ja Silla doe maar lekker eigenwijs, ik ken mijn eigen lichaam bla bla* maarre Natas..... ik doe het toch
Vanaf hier word er ook geduimd, heel erg hard! Mac erbij kan bijna niet meer stuk, je hebt toch wel afgesloten met zo'n lekker ijsje he? Liefs Schaapje
Lieve lieve Natas... Heb even geen bemoedigende woorden voor je! Alleen dat ik je begrijp en met je meevoel... Liefs en ik denk aan je!
Meiden wat een fantastisch lieve woorden weer allemaal! Zo lief, waar vind je dit nog meer? Het junkfood heeft zijn werk gedaan voel me wonderbaarlijk echt wat beter. Mijn buikpijn is ook helemaal weg. Vanmiddag was ik echt helemaal in mezelf. Mijn mannetje en vader waren samen aan het keutelen met computers en tomtoms hahaha, ik heb mijn moeder geholpen met de camper inrichten ( ze gaan lekker een weekje weg) daarna heb ik als een doodvogeltje op bed tv gekeken terwijl mijn moeder aan het strijken was. Wilde alleen maar liggen. Gelukkig begreep mijn moeder me en vroeg ze of ik lekker bij haar wilde komen liggen. Wat kan je jezelf bagger voelen zeg. Dit is wel de ergste keer tot nu toe in de 2 jaar dat we voor een kindje gaan. Nog geen bruine rommel gespot dus dat is op zich best positief. Ik riep net heel hard naar het ziekenhuis toen we langsreden dat ik lekker toch niet meer zou komen want ik was toch zwanger hahahaha aleen maar voor een leuke echo! Meiden als ik jullie allemaal een knuffel kon geven dan doe ik dat! @swissa voor jou een extra dikke!
He lieverd! Gelukkig heeft de Mac je opgekalfaterd! En lekker bij je mamsje op bed liggen kan ook heel verzachtend zijn! Goed dat je het zh even goed hebt toegesproken! Terecht...want nu gaan jullie voor die mooie echo! Liefs
Lieve natasja Lees al een enige tijd mee, maar eigelijk nooit gereageerd. Ik vind je een hele sterkte vrouw, zo komt het op mij over. Ik nem mn petje af voor jou/jullie kracht, geduld en wat allemaal nog meer. Je zegt altijd het is afwachten meer kan je niet, inderdaad waar. Maar hoe jij je er telkens door heen slaat, met geen pen te beschrijven. Las je laatste stukje en toen zag ik een andere kant van, wat begrijpelijk is. Ik wil je nog heel veel kracht en geluk geven en duim heel hard dat deze keer jou/jullie tijd is en dat je mag gaan genieten van een hele mooie zwangerschap! Ik wou nog heel veel schrijven maar kan de juiste woorden niet vinden, maar denk dat ik het meeste wel heb gezegt Dikke knufffff van mij
Wat ben jij toch een lief mens moet je nagaan ik ken je niet eens Ik vind je echt superlief als ik je reacties allemaal na lees. Ik voel echt met je mee en ik weet precies hoe jij je voelt Ik geef jou een super dikke knuffel terug. En houd je taai het komt echt wel goed
Hey dinnetje, Fijn dat de mac je geholpen heeft en wat kan het soms heerlijk zijn om lekker even bij je mama weg te kruipen. Geeft zo'n beschermd gevoel. Goed dat je gelijk even bij het ziekenhuis hebt geschreeuwd dat je alleen nog maar terugkomt voor een baby-echo. Weten ze daar ook gelijk waar ze aan toe zijn. Hele dikke knuffel!
Natas ook van hier een hele dikke knuffel! Je kunt je soms soooooo K*t voelen.... elke maand tegen je NOD aanhikken, leven tussen hoop en teleurstelling. Fijn dat je familie er zo voor je is, met zo ogenschijnlijk kleine dingetjes, maar op die momenten zo belangrijk! Lieverd ik hoop zo hard dat je over een paar dagen helemaal uit je dak mag gaan en dat je idd binnenkort naar het ziekenhuis mag voor een prachtig mooie echo! Hele dikke knuf, Eva.
@ikke, wat een lieve woorden. Dit zijn de reacties die mij kracht geven om weer door te gaan! Thanks! Idd, we kunnen niet meer doen dan afwachten, maar dat is me dit keer echt zwaar gevallen. (nou ja de laatste 2 dagen dan) @Swissa, Ook jij bedankt voor je lieve woorden. Heb je pbtje nog beantwoord! Knuff! @prinses. Het alleen al liggen bij mijn moeder op de kamer terwijl het geluid van de strijkijzer klonk vond ik al heel fijn. deed me gewoon denken aan vroeger. @Aldonza Thanks lieverd. Tis altijd fijn te horen dat je niet raar doet, maar dat het gewoon normaal is om je zo te voelen. Vandaag nog steeds dat betere gevoel, hoop dat ik het vast kan houden. Mijn lieve neefje van bijna 3 belde me net op, of hij even langs mocht komen. hihihi (hij komt de dvd van pluk van de petteflat lenen) dat stemmetje maakt me dan weer helemaal blij. Voorlopig is dag 11 DPO nog zonder bruin. Lets hope it stays that way!. Liefs Natasja
Lieve Natas, Wat fijn dat je weer wat beter voelt........Het is niet niks allemaal..... Je leeft elke keer tussen hoop en vrees........ Hoop dat je gauw een lange neus naar het ziekenhuis kan trekken en kan zeggen ik kom hier alleen nog maar voor baby-echo en niks anders! Sterkte en succes! Liefs Hannah
Heej natas, Moest wel even lachen om je zinnetje dat je heel hard naar SFG geschreeuwd hebt dat je alleen maar terug komt voor een echo. Zal tof zijn inderdaad. Fijn dat je gisteren even die dag kon nemen om even tot je zelf te komen en wat is het fijner als je vrij bent en lekker bij paps en mams thuis. moet vast goed komen met je. en al deze fantastische meiden die je hier steunen geweldig voor je. Knuffels voor jou.. LIEK.
Natasja, ik hoop het zo voor jullie! Dat jullie geduld toch nu eens een keertje mag worden beloond. Veel sterkte de komende dagen. xx
'The big yellow M' doet de mens goed he....wie weet deze keer meid...! Ik volg je topic trouw en ook namens mij een hele dikke knuffel! Liefs Nollie
Fijn om te lezen dat je weer een beetje opgekikkerd bent meid. Ook ik vind je een kanjer, ik weet niet of ik zo sterk zou kunnen zijn had ik in jouw schoenen gestaan. Goed dat het zh al op de hoogte is kunnen ze het echo apparaat vast voor je reserveren! Ik blijf stug doorduimen hoor! Dikke kus van mij!
Hey Natasja, ik zal ook mee gaan duimen met de rest! Je zou zeggen als er zo velen voor je duimen t toch een keer raak moet zijn toch? Heel veel sterkte meis.
Hee Natas, hoe is het dan nu met je? Nog steeds niets bruins gesignaleerd? Vol houden zo hoor! Voor mij was vandaag helaas toch duiveldag, wel verdrietig maar we houden de moed erin....