@stienke. Heb me de hele dag goed gevoeld! Nu begin ik wat moeier te worden en dan steekt het de kop weer op. Ik ga lekker douchen en heerlijk tv kijken. Lekker eten maken zo meteen. Komt goed! Geen bruin gespot nee! @prinses kusssss!
Geen bruin is goed. Nu hopen dat het helemaal wegblijft. Ga maar lekker luieren en lekker eten meis. Neem maar even lekker de tijd voor jezelf. Uiteindelijk komt er een kindje bij jou, maar ik hoop natuurlijk dat je dit over een aantal dagen al merkt dmv een positieve test!
Hier iets bruin gespot met geel erdoor heen Echt leek net snot Het begin van mijn ongi vrees ik Maar het rare is heb totaal geen menstruatiepijn wat ik soms wel een week van te voren heb.
Dat probleem heb ik nu ook. Wil heel graag lieve woorden toespreken om een hart onder de riem te steken. Ik ben er alleen niet zo goed in om dan ook de juiste woorden te vinden. Hetgeen wat "ikke1981" heeft geschreven komt een heel eind in de richting. Lieve Natas, Ben blij dat je je vandaag weer iets beter voelt en dat je nog geen bruin gespot heeft. Zal voor je duimen dat dit zo blijft [-o< Liefs, Bibi
Spannend hoor Natasja Bedankt nog voor je reactie op mijn topic. Bij mij is het nu ook wat rustiger. Hubbie kookt lekker voor ons. By the way, kwam buuv tegen, blijkt 8 weken zwanger te zijn, terwijl ze een nogal heftig leven leidt samen met haar man, altijd aan de drank/roken/blowen. Hmm.. en ik leef bijna het leven van een non hiero. behalve dat wij wel seks (moeten) hebben
@bibi het feit dat je aan me denkt en in mijn topic komt kijken doet me erg goed! @elle, graag gedaan hoor. We zijn er voor elkaar toch? Jammer he zulke verhalen bij anderen, terwijl je zelf zo graag wil.
Natas, een spannend weekend voor je. Ik hoop dat alles weg blijft, ik duim voor je. En.......... ik vind dat jij nu ook wel eens aan de beurt bent.
Blijft spannend Natasja. Succes en ik denk aan je! duim, duim, duim,duim,duim,duim,duim.... Swissa; nee toch!? hopelijk is dit een teken van de ongi! ook voor jou draaien mijn duimen! Alle andere dames ook succes! liefs
Bruin is nu geel geworden heel gek en af en toe ook wit net kwark :S Ik blijf hopen mede omdat ik geen ongikrampen voel.
he natas spannend. ik volg het topic wel al een tijdje maar nu begint het wel heel spannend te worden he. wanner zou je kunnen testen meid? succes met wachten en ik hoop dat de sympthomen allemaal van een zwangerschap komen wand idd jij bent nu ook wel eens aan de beurt
Ja ik vind het ook superspannend voor Natasja ik zou het echt geweldig vinden als je zwanger zou zijn. Stuur je echt persoonlijk een taart per post
Ook ik volg jouw topic altijd en vind het nu wel heeeeeeel spannend worden zeg! Duim heel hard mee (ook voor Swissa). Ik ga straks op vakantie, dus lees je topic pas weer over een week of 2 en ik hoop dat ik dan maar een mooie banner mag zien in dit topic!
Zooo lieffffffffffff dat is echt fijn dat je dat zegt. Ik doe mijn best hihi. Het is zoo spannend misschien dat ik straks er nog even een testje tegen aan gooi. Alvast een fijne vakantie toegewenst!
aanstaaned donderdag testen toch natas?.. en dan zien we 2 dikke vette strepen hooor.. want door alle draaiende duimen.. kan 't gewoon NIET foutgaan... (k)
Niet meer nodig hoor testen. Werd vanmorgen wakker met een zware buik en met afvegen veel bruin. het druppelde zelfs in de pot. Helaas meiden dat is echt game over. In mijn geval gaat geen bloed is moed gewoon niet op. Nou gelukkig heb ik mijn huildaagjes al gehad, dus dat gaan we niet doen. Ik ga me weer opladen voor ronde 23 en de laatste IUI voor het evaluatie gesprek. thanks voor alle lieve woorden. Natasja
Sorry hihihihi IUI is voor ons gevoel niet voor ons. We gaan het nog 1 keer doen omdat het zaad toch wel wat verbeterd was maar we zijn ons aan het voorbereiden op een andere behandel methode. wel balen, al mijn gelijn van afgelopen week, baf weg.. gelijk weer zwaar door mijn menstruatie (nou nee 200 gr lichter dan met de start maandag)