Toch hoop ik dat de volgende iui lukt. Lijkt me toch minder ingrijpend dan ivf. Ik kan me goed voorstellen dat je je hier op aan het voorbereiden bent. Uiteindelijk lukt het Natas! En die Sonja Bakker kan de boom in! (even dan)
Is ook minder ingrijpend maar als het geen nut heeft dan gaan we daar niet mee door. Nee sonja blijft hahahahah ga me nu niet ineens rond eten anders kan ik maandag helemaal opnieuw beginnen. Heb nu weer meer motivatie! Dus heb net heerlijk een cracker gegeten hahahahah
Hele dikke knuffiee ! Ik hoop dat deze ivi je een supermooi resultaat mag geven... 3de keer goeie keer ... dat MOET gewoon !
Joh , natas wat vreselijk balen voor je zeg. In ieder geval is het gelijk een game over ipv dagen twijvelen en hopen. Knuffels voor jou. succes met Sonja Bakker hoor. Succes het opladen voor een nieuwe IUI poging. LIEK.
Lieve Natas, Wat ontzettend balen. Laat Sonja ook maar even op haar beloop. Doe ik met je mee. Liefs, Vier
Och balen man, ik heb ook af en toe bruinverlies op dit moment moet rekening houden met een eventuele ongesteldheid. Succes met de 3de IUI behandeling en hopenlijk slaat deze wel aan
Hè natasja, wat kl*te zeg! Ik vind het dapper dat je zo positief blijft! Toch wil ik je sterkte wensen voor als je van t weekend toch nog een evt dipje oid krijgt. Denk aan je. xx
He wat ### zeg! Maar wees blij dat je je lijf zo goed aanvoelt, dan heb je tenminste geen valse hoop. Hoe dan ook ik stop niet met duimen hoor! Ik spaar gewoon op voor de volgende poging en laat dan in een keer alles op je los. Kan niet missen toch? Dikke knuf meis!
Natasja, wat balen zeg ! Met zo'n mooi aantal goede zwemmers, en toch niet gelukt! Bij bruinverlies zou ik ook al genoeg weten. Na zoveel rondes kennen we ons lijf wel he... Liefs Roca
DAMN... #%#$% heeeeeel veeeeeel knuffels voor jou.. het was dan niet DEZE ronde, maar er komt ZEKER een ronde wanneer het heeel erg raak is... en ik duim voor je dat 't de volgende is.. xxxxxxxxxxxxxxxx