Gatverdarrie Natasja weer niet! Ivf is zeker intensiever dan iui, maar kan me voorstellen als je kans nihil is dat het een keer ophoudt. Ook een iui in gaan waar je geen vertrouwen meer in hebt is zwaar. Als ik het goed begrijp nog wel een volgende IUI en dan evt evaluatie....Mijn duimen gaan weer opwarmen voor de volgende poging, maar voor nu eerst een dikke knuffel! Groetjes, Eva.
O balen Natasja! Ik lees hier af en toe mee en hoopte ook stiekem mee.... Het komt een keer goed hoor! Sterkte!
Wat balen zeg.. ik kwam even speciaal voor jou hier, ik had het echt zo gehoopt voor je, maar helaas Hele dikke knuffel van mij!
Hey Natasja, Ik had zo gehoopt voor je dat je goed nieuws zou hebben, echt balen voor jullie! Hopelijk dat jullie volgende keer meer geluk zullen hebben! Sterkte! Mirjam
Jee Natas wat ongelooflijk balen zeg! Hoop dat 3 keer is scheepsrecht voor jullie geldt maar kan me voorstellen dat je je ook al voorbereid op een andere behandeling..... Sterkte! En laat SB maar eens wat zien........ Liefs Hannah
Hee Natas! Dikke knuffel van mij voor jou! Wat verdrietig weer! Bij ons het zelfde verhaal helaas, wie weet worden wij in juni dan zwanger...niet de moed opgeven hoor meid! Ik snap dat je je nu heel k** voelt, maar we gaan door hoor! Liefs Ester
He Natas... Hmmmm hier baal ik ook van hoor! Jeetje meis...ik had het zo gehoopt voor je! Verdorie, ik hoop dat 3e x scheepsrecht is en anders....gaan we samen het IVF door! Maar goed ik hoop dat dat niet nodig is en dat je volgende maand gewoon zwanger raakt! Een heeele dikke knuffel voor jou!
Reed ik gisteren langs SFG natas, moest ik wel even aan je denken hoor dat jij geschreeuwd had dat je alleen echo nog kwam maken. en dan opeens die andere wending. LIEK.
Heb wat werkjes voor school gedaan (ben docent) Daarna een beetje opgeruimd. Nu ga ik nog even boodschappies doen, krijg vanavond eters. (maar die belde na het boodschappen halen van gister) mijn zusje en der nieuwe vlam. heb hem al 2 keer gezien, leuke man. Dus die komen langs gezellig! Voel me goed moet ik zeggen. Nu nog ongesteld worden want dat is nog niet gebeurd, van de week pas denk ik. Kus Natas