Hahahahaha, ik de hele boel weer opstarten. Kostte een hoop tijd, ben ik er eindelijk, is Natasja weg! Hahahaha, nou gezellig hoor!
Dat vond jij vast niet erg om door je mannetje "gekidnapt" te worden Ik ben blij dat je je ondanks de omstandigheden toch goed voelt, probeer dat vast te houden he!
neeeeh dat was inderdaad niet erg hahahahhaah Ja voel me ok, ben altijd snel weer blij, want dat kan er een nieuwe ronde beginnen!
Ja, als je na een negatieve test niet ongi wordt is helemaal frustrerend. Dan kunnen de maar beter snel komen zodat je idd een nieuwe ronde in kan.
hahaha ik test 9 van 10 keer niet, is nooit nodig, altijd die vieze bruine troep! maar ja dat kan van 2 tot 7 dagen duren, dus ik weet niet. zeker niet met die hormonen troep. de eerste keer met hormonen werd ik 13 dagen na mijn ei ongie en de 2de keer 17 dagen. Afwachten maar! komt wel goed! thanks voor je lieve berichtjes!
had vanmiddag voor ik ging douchen wat bloed maar nu is het weer bruin. had ook echt ongi pijn. maar is weer bruin dus. komt wel, duurt ff.
Meid ik hoop van harte voor je dat je toch nog positief gaat testen want je weet tis niet altijd zo dat als je bloed je niet zwanger bent he... maar vindt het mooi te lezen hoe positief je na al die tijd nog steeds bent, en dat je van tijd tot tijd nog "gekidnapt"wordt zal voor je duimen... liefs smoekie
Misschien is je baarmoeder zich aan het schoonmaken!Ik blijf psotief voor je hoor!En wat smoekie zegtok met een ongi kun je zwanger zijn..Maar het is goed om een nuchtere instelling te hebben.. By the way, ik las ergens dat je wil stoppen met IUI?Ik dacht dat je standaard eerst 6 IUI behandelingen kreeg, alvorens er over wordt gegaan op 'zwaarder geschut'?
hoihoi Nog steeds niet ongi hier. geen buikpijn sinds die krampjes van gister en alleen maar bruine sliertjes af en toe. je zou toch nie wijs worden van dat lijf hahahahah @smoekie, dat is waar! jij bent levend bewijs. @Carmen, na 3 keer word geevalueerd. Ik ben zeer benieuwd of de gyn het nuttig acht verder te gaan. Wij hebben er ieder geval niet zo'n positief gevoel over. Ik ben benieuwd wat de zaaduitslag is van de volgende IUI, de afgelopen IUI was best positief. Maar de eerste dramatisch. We hebben in ieder geval een gesprek na de aankomende keer.
ja ben idd wat dat betreft het levende bewijs (zoals wel meerdere) dus zolang de er nog niet zijn is de hoop nog niet vervlogen meid...heel veel succes in ieder geval... en hoop dat de volgende uitslag ook weer goed zal zijn...nu maar hopen dat het gauw raak mag zijn jullie wachten er lang genoeg op...
Natasja ik hoop voor je op goed nieuws! Spannend hoor! duim voor je. Bij mij was bloed helaas een slecht teken 1.5 week later kreeg ik een miskraam. gr vruchtje