Zeker weten zegt stien.. die klaar staat om morgen een verfrissende plons tel nemen hangend aan Natasja's vin ! 8)
als jij nou over 2 weken bevalt, dan heb ik rond die tijd mijn inseminatie dus dan neem ik jouw vinnen over!
Voor jou speciaal.... Gaan we ons haasten hé Natas... nog net op de valreep... met 2 blijven we aan jouw buik vast dobberen
Wat zijn jullie meiden ook een lekker stelletje he Ik heb bewondering voor jullie kracht, en dat jullie ondanks alles nog positief blijven. Dikke knuff
hoi meid balen zeg dat je ongi bent geworden en knap dat je zo positief blijft veel succes met de volgende ronde meid! ik duim voor jullie dat het snel raak is
probleem is dat ik dus niet ongi word hihihihi maar nu al dag 5 in ga met bruin verlies. Ik hoop dat ik het vandaag word!
Kan dit te maken hebben met je 'kidnapping' van een paar dagen geleden....Jij kent je lichaam het best...Blijft toch nog spannend hier...zolang zeg maar met bruin verlies...is nog niet voorgekomen dacht ik.... Blijf je volgen meid!
Hey Natasja, is je ongi nog niet doorgezet? Wat denk je er zelf van? laat het gewoon wat langer op zich wachten de ongi of ga je er een testje tegenaan gooien? dit brengt wel weer en hoop onzekerheid met zich mee, toch? Liefs Hope
Meid wat is het weer spannend! Had je gewoon maar eens wat duidelijkheid zeg! Ik hoop gewoon nog steeds voor je al weet ik dat je dit al heel vaak heb gehad.
tjee nog aan het wachten op het heldere moment? hoop dat dit moment nog lang weg gaat blijven. Maar ja je kent jezelf het beste . khou je in de gaten..
was lekker van mijn vrije dag aan het genieten! hihihi Ben ongesteld geworden vanmiddag zoals ik al wist. heb gelijk mijn clomid en pregnyl opgehaald. Zondag mag ik weer beginnen met slikken. Morgen het ziekenhuis bellen voor een afspraak voor de echo, dat zal vrijdag 1 juni worden denk ik (dag 12 valt weer op zondag dus mag ik op vrijdag komen, zaterdag pregnyl en maandag inseminatie denk ik) We zijn weer begonnen!
Jammer, maar nu inderdaad de schouders er weer onder. Ik vind het superknap dat je toch weer positief bent. Geen last meer van jezelf?