Hey meiden, De naam van onze twee meiden staan in mijn handtekening. Nu zwanger van een derde kindje. Een jongensnaam zal wel lukken maar een derde meisje vind ik moeilijk. Daarom alvast wat inspiratie gezocht. We houden van klassieke internationale namen. Iets dat bij de twee past, dus Bedankt alvast!
Dominique Valerie Carmen Kristel Laura/Lauren Leonoor Madelin Margot Celeste Stella Camilla Claire Viola/Violet Hanne/Hanna Annabel Daphne Dyonne Helen
Myrthe Jasmijn Marit Merle Yara Lara Lieke Floor Ella Ilse Julia lieve Robine Anthe Romee Davine Isabel Isa Nina Merle Nadia Janna Veerle Suze Sanne Amber Britt maud
E.lina S.ophia & Tessa E.lina S.ophia & Nora E.lina S.ophia & Rosalie E.lina S.ophia & Milou E.lina S.ophia & Liselot E.lina S.ophia & Lotta E.lina S.ophia & Hanna
Amelie of Phileine!! of Philine Maar beide namen eindigen op een A, dus wellicht leuk om de naam van het derde kindje ook te laten eindigen op een A. Opties: E.lina, S.ophia en Julia E.lina, S.ophia en Leonora E.lina, S.ophia en Catharina E.lina, S.ophia en Emma E.lina, S.ophia en Helena E.lina, S.ophia en Fenna E.lina, S.ophia en Isabella E.lina, S.ophia en Livia E.lina, S.ophia en Olivia E.lina, S.ophia en Louisa E.lina, S.ophia en Sara E.lina, S.ophia en Victoria
Wat ik het mooist vind: Aurora, Isaura, Louisa, Melua Andere namen, 3 lettergrepen op -a: Aïsha, Andrea, Filippa, Helena, Irisa, Jasmina, Joanna, Julia, Katinka, Lenora, Leona, Livia, Lydia, Maria, Monica, Nadina, Noëlla, Odessa, Theresa, Velora, Verona, Viola Verder: Amaris, Amélie, Aurélie, Carice, Carmen, Cecilia, Danique, Denise, Felice, Felicia, Florine, Hannah, Isabel, Isabella, Jasmijn, Lauren, Laurine, Leonore, Louise, Maartje, Marlies, Melanie, Nadine, Noralie, Olivia, Rosalie, Rosalin, Valerie, Veerle, Violet, Vivian, Willeke, Willemijn
Livia, Olivia en Julia staan ook hoog op mijn lijstje. Helaas is man minder enthousiast. Ik had die namen al voor onze tweede, toch heeft het heel lang geduurd voor we bij E.lina uitkwamen. Het zal nu nog moeilijker worden vrees ik Maar mooie namen zien voorbijkomen helpt al goed.
Louise zie ik veel voorbij komen, die kwam ook het eerste bij mij op maar die naam heb ik in gedachten mocht ik ooit nog een derde dochter krijgen Verder Irene Manon Jenna
Leuke naam, alleen vind ik het niet mooi bij de andere namen passen eerlijk gezegd. Onze meiden hebben ook klassieke namen Emma en Julia en die vind ik er beide bij passen.