nou zoals beloofd volgt hier mijn bevallingsverhaal : om 07:15 werd ik wakker met een beetje kramp ik had niet echt het gevoel van dit is het want ik zat me al helemaal in te stellen op 1 mei want dan zou ik ingeleid worden omdat Destiney niet meer zou groeien na ongeveer een uur dacht ik opeens van he deze krampjes komen toch wel elke 3 minuten en houden wel lang aan en gek genoeg wist ik niet wat ik moest doen dus belde ik mijn moeder van nou ma wat moet ik nou doen mijn moeder zei toen ik zal toch maar even het ziekenhuis bellen dus ik het ziekenhuis gebeld het hele verhaal op mijn gemakkie uitgelegd ook dat ik ingepland stond om de volgende dag ingeleid te worden en de zuster zei nou je klinkt nog behoorlijk vrolijk en bij weet je wat kom anders maar op je gemakkie deze kant op en dan kijken we wel even dus ik nog vrolijk even onder de douche aangekleed en richting mijn moeder gereden want de andere kinderen zouden bij mijn moeder blijven eenmaal daar aangekomen vroeg mijn moeder wil je nog een bak koffie en ik zeg ja hoor ging naar binnen ik zat nog geen 2 minuten krijg ik toch een weeenstorm daar zeg je u tegen dus ik tegen mijn broertje ga mijn man maar zeggen dat hij de auto weer moet halen want dit gaat wel heel snel ineens mijn moeder is uiteindelijk ook meegegaan naar het ziekenhuis want ik kon dus niet meer lopen halverwege naar het ziekenhuis kreeg ik opeens persdrang en was echt bang dat ik het ziekenhuis niet meer zou halen eenmaal bij het ziekenhuis aangekomen dacht ik dat ze er al uit kwam dus werd ik snel naar de verloskamer gereden hoe ik op het bed ben gekomen weet ik niet meer maar 3 minuten nadat ik in het ziekenhuis was aangekomen is Destiney geboren ik had geluk gehad dat de vliezen nog niet waren gebroken anders was ik vrijwel zeker in de auto bevallen Destiney maakte het gelijk goed en ook bleek nog eens hoezeer ze zich kunnen vergissen ook in het ziekenhuis want bij geboorte bleek Destiney 2770 gram te wegen i.p.v nog geen 2100 wat ze dachten tevens is het ook zo dat zij de zwaarste baby van alle 4 was en jammer genoeg bleek dus ook dat met dit gewicht ik gewoon thuis had kunnen bevallen ze moch gelijk mee naar huis en doet het geweldig wel is het zo dat ik hele stukken kwijt ben van de bevalling maar dat maakt dit kleine meissie helemaal goed foto's volgen uiteraard dus om 07:15 kreeg ik de eerste wee en om 09:54 is Destiney geboren turbobevalling of niet
Jeetje wat raar he dat het dan in een keer gebeurd! Zo zit je nog ff en zo ken je niet meer lopen! Ben heeeel nieuwschierig naar de foto's
een vriendin van mij stond om 8 uur nog thuis onder de douche, want had beetje last van rug en om 9.51 was ze bevallen in het ziekenhuis.] het was een stuitbevalling en ze moest dus infuus, daar waren ze nog mee bezig en de kleine was er al. dat wil ik ook wel zo snel
Mag ik daar voor tekenen?? Maar wat goed dat ze een stuk zwaarder is dan ze dachten. En fijn dat ze lekker meer naar huis kon. Ik wens je een fijne kraamtijd toe.
nou anders ik wel kan ik hiervoor tekenen bij de volgende hihihihi Heel veel geluk met jullie kleine!
zohee dat is nog eens snel zeg! Ik hoop ook dat ik deze keer niet zo lang bezig ben, maarja.. daar hebben we helaas niks over te zeggen! Geniet van je meisje!!
nou het was echt een turbo bevalling maar het nadeel van zo'n bevalling is wel dat je hele stukken van de bevalling kwijt ben en je hele heftige naweeen heb dus dat is iets minder maar ook daar zijn we overheen gekomen en kunnen we weer lachen en genieten van onze dochter