Mijn ventje is nu bijna 20 weken en het is echt een lief, leuk en makkelijk ventje alleen een beetje druk de laatste tijd haha! Vanaf het begin dat ie er is ging alles me eigenlijk wel redelijk af, voor de beeb zorgen, beetje huishouden erbij, koken, boodschapjes doen etc, je kent t wel. Maar de laatste 2 weken ben ik toch echt de man met de hamer tegengekomen denk ik. Mijn ventje staat op de eerste plaats uiteraard, maar heb niet veel puf meer over voor de overige dingen: boodschappen doe ik nu in etappes, de was hou ik niet meer bij en het huishouden versloft ook een beetje. Ook heb ik de laatste tijd toch echt ff een tukkie nodig zo rond 12 uur anders vallen mn ogen echt dicht zo rond 1600 uur. Ik ben verder helemaal happy hoor, dus dit is niet als een zielig verhaaltje bedoelt, maar ik vraag me af of dit herkenbaar is en of iemand nog eventuele tips voor me heeft? Liefs Lieniej!
Erg herkenbaar! De laatste tijd ben ik overdag ook erg moe. Vaak doe ik 's middags ook een klein slaapje als Vigo ook naar bed gaat. Ik neem extra vitaminepillen, en heb het idee dat deze wel iets werken. Misschien is dat ook een idee voor jou? Voor de rest heb ik helaas geen tips... dus ik spiek even in je topic mee
Lekker even een tukje mee doen tijdens een van de slaapjes! Dan loopt de was maar even achter, is er iets vaker een kant en klaar maaltijd en lap ik de ramen een weekje later. Ik kom mezelf zo tegen als ik dat niet zou doen. Door die slaapjes blijf ik gewoon vrolijker. Mijn vriend helpt trouwens super in het huishouden en dat scheelt ook. Als ik iets nodig heb vraag ik dat gewoon heel direct. Zo weet hij wat ik wil (weet natuurlijk niet of dat bij jou mogelijk is).