Hi meiden, M'n dochter heeft als tweede naam de volledige naam van haar overleden papa. Dit wil ik voor m'n tweede ook..... Voor een jongen is de naam duidelijk, gewoon S.tephan zoals papa heet, maar dan de tweede naam. M'n dochter heet S.tephany als tweede naam, en de derde naam is van m'n overleden moeder L.ucy. Het gaat mij nu dus enkel om de meisjesnamen, want qua jongensnaam wil ik dus gewoon S.tephan. Heeft er iemand suggesties voor de hele naam S.tephan te vernoemen naar een meiden naam?
Nee, vindt persoonlijk steffie kinderachtig en het ie niet de volledige naam van papa. Het moet echt beginnen met S.tephan. Derde naam is ook al bekend, en de eerste ook. Alleen de naam van papa weer niet... Blijft lastig hihi
Echt een duidelijke vernoeming heb ik niet. Maar is het een idee om een naam bij de betekenis van Stephan te zoeken?
Stella, Sterre, Sue-Ann (lijkt er qua uitspraak beetje op), Seraphin, Saphira en anders gewoon Steffie/Steffi/Stephy
Stephanie dan weer niet. M'n dochter heet al S.tephany. Stefana is ook niks, want dat is niet S.tephan . En S.tephana of S.tephania vind ik zelf helemaal niks.... Alhoewel hij het wel aan een medium doorgaf dir naam, maar vindt hem afschuwelijk, hahahaha, sorry!
Vindt het mooie namen all mine, maar ik wil echt echt gewoon volledig S.tephan erin verwerkt hebben *bloos*
Echt opties heb je niet denk ik als je zijn volledige naam erin wilt Stephanja? Stephanoa? Stephanne/a (steefanne/a) Stephane?
Namen met de volledige naam erin worden wel lastig denk ik.. Zeker als Stephany al vergeven is. Stephanee Stephanel Stephanor Estephan Het wordt wel erg vervormd zo.. Maar daar kun je niet omheen als je de naam intact wil houden. Wel een heel mooi gebaar!
Denk niet dat er heel veel mogelijkheden zijn als je compleet Stephan wilt eigenlijk. Misschien -n erachter voor meer vrouwelijkheid, Stephann dus? Stéphane, Stephena, Stephanine, Stephny?
Klopt, maar vindt dat dit kindje ook vernoemd moet worden..... Ik denk dat ik toch maar eigenwijs moet zijn en Stephania moet aanhouden, zoals hij ook tegen een medium zei.... Maar sta er zelf niet volledig achter....