Nathanael moet GK verlaten naar geweld!

Discussie in 'De lounge' gestart door Tanja20, 4 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Alleen bij vrijwillig opstappen (de 24-uur aanvragen) of diskwalificatie komt er een nieuwe bij.

Alleen bij de maandelijkse stemrondes gaat er iemand weg (alleen als het unaniem is) waar niemand voor terugkomt.

Zo wordt het groepje dus elke keer toch kleiner en uiteindelijk blijft er 1 persoon over...
    Daarom was er in het allereerste begin spake van, dat deze real-life-poppenkast wel jaaaren kon gaan duren. Maar ik geloof dat er ondertussen alweer sprake is van 1 of 2 jaar maximaal... maar ik weet het ook allemaal niet meer, Tien verandert nogal vaak van spelregels in dit programma.

2. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Hij heeft zelf zijn mond voorbij geluld.. de eikel... Hij heeft zelf gezegd dattie een schop heeft uitgedeeld... vandaar dat de 'jury' van dgk hem er ook uitgedonderd heeft :p

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Wij kijken ook veel en hebben nu net door alle gebeurtenissen dit hele circus gemist afgelopen weekend.
    Persoonlijk vind ik het wel jammer dat Nathanaaier (kan die naam niet uitspreken ;) ) eruit is, want hij is best heel slim vind ik.
    Ben benieuwd wat voor dombo's er nu weer inkomen...het niveau is wel flink ah verlagen vind ik.
    We gaan het wel eens bekijken.

Liefs Mirre

4. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    @Realtjuh - Bedankt voor je uitleg. wij kunnen weer rustig werken !

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Ja dat weet ik, heb het zelf ook gezien gisteren maar daarom zei ik dus al dat hij het zelf volgens mij niet eens (meer) weet en dat hem dat verteld is (dat ie dat gedaan heeft) door satanael-die andere trut-brian dat hij zelf ook denkt met zijn dronken kop dat het idd zo gebeurd is, er zijn verschillende filmpjes (heb ze ook allemaal wel gezien denk ik) en er is er niet 1 te zien waarop de "schop" van Huub staat... :(

jammer hoor, hij had van mij wel mogen blijven zitten....als het zo doorgaat wint die trut dgk ook nog... :(

6. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ok nog een vraagje dan...Tis dan toch niet eerlijk dat iemand er nieuw bij komt en een ander er al 3 maanden in zit? Als dan uiteindelijk diegene wint die er als laatst in is gekomen...zit die er veel korter in!
    En als die 2 jaar voorbij zijn? En er zitten er nog 5 in? Wie krijgt de vila dan?
    Vind het een leuk programma om soms naar te kijken, maar ik vind het programma opzet nergens op slaan!

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    joh de stekker gaat er binnenkort toch uit...geld is running out.. :(

8. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik wou net zeggen: Vraag dat maar aan Tien... want zoals ik al zei: Ik weet het ook allemaal niet meer omdat Tien constant de spelregels veranderd...
    En was Smoek zegt... het geld raakt volgens mij wel op daar...

9. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ze moeten minimaal een jaar in het huis zitten om aanspraak te maken op het geld, en twee jaar om aanspraak te maken op het huis. voor alle nieuwkomers start hun jaar dus nu pas.

ik volg overigen sde streams non stop omdat ik aan bed gekluisterd ben nu. Ik heb de hele commotie gevolgd van Huub en nathanael... Onvoorstelbaar allemaal. Er is zelfs een petitie voor Huub opgestart omdat hij namelijk alleen maar tegen een stoel schopte en nathanael wel echt schopte

hier een filmpje van het gebeuren:
    http://www.hetgoudenkooi.nl/laatstenieuws/nieuws15.html

en hier de petitie:
    http://www.ipetitions.com/petition/huub/index.html

de gouden kooi houdt mij bezig nu! :)

10. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Hij doet maar alsof...

11. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hij doet idd alsof, hij gedraagt zich ook als een klein kind vind ik.

Een vriendin van me is gister gebeld of ze er in wil, ze heeft ja gezegd en ik ben nu echt benieuwd of ze er echt ingaat!

12. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    O nee, wat erg! Dat gaat ze toch niet echt doen, he?! Ik vraag me telkens af waarom iemand in godsnaam zichzelf gevangen laat zetten tussen mensen waar je hoogstwaarschijnlijk niets mee hebt en daar nog 10.000 euro voor wilt betalen ook!

13. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja dat vraag ik me ook af persoonlijk zou ik het nooit doen.

Ze hoeft geen 10.000 euro te betalen dat niet en tja verder laat ze niet echt veel mensen achter alleen haar chihuhaua.

14. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Huh? Ze moeten allemaal toch een borg betalen van 10.000 euro? Waarom zij niet dan?

15. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Volgens mij hoef je niet te betalen als je er later pas inkomt omdat die andere dat al betaald hebben zo iets had ik begrepen iig

16. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    ow...nou ja, als ze erin komt, laat dan even weten om wie het gaat, ok?!

17. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    ok zal ik doen!

18. Angel Eyes

http://www.tien.tv/web/show/id=549031/l ... page=51230

Nadere bestudering van de beelden heeft uitgewezen dat Huub zijn rivaal Nathanael tijdens hun ruzie vorige week niet heeft geraakt.
    Eenmaal thuis werd Huub veelvuldig aangesproken door mensen die meenden dat hij ten onrechte het programma had moeten verlaten. Nadat hij de beelden vaak heeft teruggekeken is inderdaad gebleken dat Huub weliswaar een licht schoppende beweging heeft gemaakt, maar daarbij een stoel – en dus niet Nathanael - heeft geraakt. Hoewel zijn gedrag provocerend was, is er van zijn kant geen fysiek geweld gebruikt.

Volg dus vanavond vanaf 19:00 Huubs rentree in De Gouden Kooi!

19. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    YOEEEEHOPOEEEEEE! Dat wordt weer lachen!

20. Angel Eyes

jaaaa ben zooo blij dat hij terug komt. ik ben super benieuwd naar het smoelwerk van natasia whahahahaha

Deel Deze Pagina