go hupie go hupie hahaha als er 1 is die ervoor kan zorgen dat die zwarte vlek van het beeld verdwijnt en dat die andere randdebiel zijn biezen pakt is het hupie wel...
@Dientje Jeetje zeg ook oneerlijk dat de mensen die nu in het huis komen geen 10.000 hoeven te betalen! En als ze er uit willen hoeven ze dan ook geen 10.000 te betalen? Dan is de drempel veel lager om het voorgezien te houden als het niet zo lekker gaat daar Ik ben wel benieuwd hoor of je vriendin er nu echt ingaat, maar het zou me niets verbazen, want volgens mij hebben ze kandidaten tekort! Steeds weer zie ik de oproep op de site staan. Brrr..moet er niet aan denken. Sowiezo hou ik niet zo van in de belangstelling staan en dan die mensen die er nu inzitten....er is er geen eentje die een vriend/vriendin van me zou kunnen zijn. Liefs Mirre
jaaa laat haar dat graag doen, dan wordt die **** gediskwalificeerd voor fysiek geweld! haha niet om jou hoor smoek Maar ik wil haar druit hebben
volgens mij mag huub ook terug? vindhet allemaal maar raar lopen in die villa ze mogen wel elkaar uitschelden enzo (wat ik eigenlijk ook niet vind kunnen) en ze mogen elkaar uitlokken maar zodra er tiken uit gedeeld gaan worde ndan word er gediskwaliviseert (dat is wel weer goed natuurlijk ) maar ik bedoel wrom laat die jury dat schelden dan wel gaan?
Ja, dat vind ik ook soms te ver gaan. En zeker als er vrienden/familie leden door het slijk gehaald worden vind ik zo erg. Die mensen staan hier buiten, ga die niet belachelijk maken of uitschelden. Maar ja, kijkcijfers he
Hebben jullie niet wat beters te doen? Klussen of zoiets.... GK pffffffff televisieverloedering... Maarja tis wel vernieuwend vergeleken bij al die andere klote zenders met hun eeuwige herhalingen... Kregen we maar kleine kan ik legaal meeloeren naar de tubbies Mannetje van Heidiii
Van mij mogen pubert én rathanael terug, ook Nena laat ze maar allemaal elkaars koppen inslaan dan blijf ik wel kijken. hahaha irisje
Tis alleen zo jammer dat ze er afgelopen zondag geloof uit zijn gegaan en het dus gewoon nog niet op tv uitgezonden is.