Oké.. goed zo. Nu werken mannen aan de verfijning. We zullen nooit hoogvliegers gevonden zullen worden op het SF, maar ik vind dat we met jullie inzending in ieder geval laten zien dat we gekozen hebben voor muzikaliteit in tegenstelling tot veel andere landen!
Ik ben ook zeker een groot fan van de 3j,'s, ik vindt nummer 5 zeker wel het beste nummer. Ik vindt die Jan zo,n geweldige zanger.
k ben onderweg naar huis vanaf de 3js leuke avond echt 3js nummers en daar moet je van houden. voor mij is jan een super goede zanger maar k ben dan ook een fan ha ha ha maar k wist al vanaf het eerst toen k het nummer een stukje had gehoord dat dit het nummer werd.
Ik heb ook gekekeken!! Ik vind 3j's ook super leuk en goed! En de liedjes waren ook TOP... Maar niet voor het songfestival vind ik Al moet ik zeggen dat ik 2 en 5 ook leuk vond. Maar die andere 3... Terecht dat song 5 door gaat! Ben benieuwd
Ook hier een groot fan van de 3js.. Alleen of ze gaan winnen op het songfestival... Nee ik denk het niet.. Zelfs niet met dit nummer.. Ik moet zeggen dat ik ook wat anders van de nummers had verwacht.. Meer pit, dat sowieso.. Maarja.. Ze hebben nu wel het beste nummer uit de 5 gekozen, maar toch.. @ Josien, vrijdag komt er een DVD van de theatertour van 2010 uit, met als bonus, een cd met een aantal nummers opgenomen in de HMH, en de 5 songfestivalnummers erop!! Dus sla je slag zou ik zeggen..
Ik ben niet ontevreden over de keuze van het liedje. Met de 3js sla je nooit een flater, want ook ik vind het nog steeds belangrijk om goede zangers en mooie liedjes te sturen. Ik zou wel wat meer 'folk' in het liedje leggen. We zullen moeten afwachten of het door de halve finale komt. Gebeurt dat niet, ligt het iig niet aan de 3js. Het nummer is in Europa wisselend ontvangen. Er zijn best veel mensen die het de beste inzending sinds de invoering van de halve finales vinden. Er wordt voornamelijk veel gezeken over de taal. Het Nederlands dus. Op bijv. het esctoday forum zijn echte liefhebbers die nog hunkeren naar vroeger tijden, toen het nog om de liedjes ging en echt alles serieus bekeken wordt. (Al heb je er altijd zeikers tussen zitten). Helaas zijn er nog maar 4 inzendingen bekend, dus het is even afwachten. Ik wens ze veel succes.
heb niet gekeken (net een op youtube) en geen fan van de 3J's.. Maar wat een STEM.. Op vrienden van Amstel live was hij ook al zo geweldig!
Hmm ik ben heel benieuwd hoor. Vind het wel een mooi liedje, maar of dat het ook gaat halen op het songfestival? Ik wens ze iig veel succes, en laten we hopen op douze points
Vindt de 3J's echt geweldig, en bij liedje 5 riep ik gelijk, dit moet m worden (andere liedjes zijn ook mooi, maar bijna te mooi voor het songfestival) Of ze hiermee het songfestival mee gaan winnen, is een ander verhaal, maar dit liedje vind ik wel echt helemaal super.. Het heeft van alles, begint rustig en het wordt lekker opgebouwd. Te gek nummer, maar nogmaals of ze er ver mee komen, weet ik niet, maar ik gun ze wel een plek in de finale, ze doen het toch maar ondanks alle commentaar wat er ongetwijfeld weer gaat komen