Quint, ja het liedje is niet geweldig, zo'n zeeg nummer weer. Nou ja zeg, is Joan door... Hopelijk doet ze haar veren af.
Het is dat er niks verder op tv was, vandaar keek ik er naar. Maar dat zij wint had ik niet verwacht. Dat word weer niks , weet nu al dat ik niet ga kijken.
Het liedje gaat wel. Het blijft in ieder geval hangen. Maar die act: wat vreselijk!!! Die tooi, en die meisjes eromheen......Degene die dat bedacht heeft moet zich diep schamen! Ze moet een hele mooie eenvoudige jurk aandoen, verder geen toeters en bellen.
Huppelende indianen moeten ons naar de finale van het Eurovisie songfestival brengen.... Niet mijn keus!!! Liever had ik Ivan of Pearl gezien!
Hiawatha heeft gewonnen. Te erg. Pearl is toch echt wel de beste. Denk dat Raff het songfestival had kunnen winnen. Hoe slechter het liedje, des te beter je kans maakt.
Ben ook blijven hangen, zo van er is toch niks op tv, eens kijken wat het dit jaar weer voor kansloos gebeuren is. Maar het was toch wel een behoorlijk spectaculair einde. Vanaf nu zal het lieve meisje wel "Indiana Joan" genoemd worden. Niemand stemde unaniem voor haar, zowel vakjury niet als internationale advies..hoe noemde Jan het? commissie?? Maar het Nederlandse publiek?? Massaal! Ja, logisch, ze hadden net de beelden van Lenny Kuhr uit 69 laten zien. Joan had haar dochter kunnen zijn! Nou ja, laat you tube nu zijn werk maar doen, als je het 3x hebt gehoord zit het in je hoofd. Ik ga zeker kijken naar het Eurovisiesongfestival! Te benieuwd naar haar outfit!
Enigste liedje dat een beetje bleef hangen heeft gewonnen, aan de act kunnen ze nog wel iets doen..al zal het weinig uitmaken. Festival is al jaren politiek.. Azerbeidzjan was ronduit vals vorig jaar...
Yes, Joan, het enige leuke liedje vanavond. Die van Ivan had ik ook nog wel achter kunnen staan. Die van Jozef was gewoon een saai krijsnummer. Voor mij is dit het leukste liedje, na Vrede van Ruth Jacot die ik te pruimen vind.
Sorry voor mijn ongezouten mening, maar wat een ballenlied dat heeft gewonnen! Andere liedjes niet gehoord alleen deze Leek wel carnaval verkleed op het podium en viel nog net niet in slaap op het podium. Dat ze dan Rochelle van x factor naar het songfestival sturen als ze toch iemand uit een talentenjacht pakken, maar dit is slaapverwekkend Denk dat we de voorrondes nogineens halen 1 voordeel: bespaard weer een bom geld