Ja, leuk! De act is wat minder, maar het nummer is erg leuk. Chocolate had van mij ook mogen winnen. Vooral iets dat goed blijft hangen en met veel herhaling werkt als een tierelier. De rest vond ik echt te gewoon. Dat had niks. Niet eens leuk om regelmatig op de radio te horen.
Hahahaha precies mijn gevoel. Voel een soort plaatsvervangende schaamte net als toen oa met Sieneke Stuur Rochelle met een " Turn my swag on " achtig liedje ofzo ipv zo'n "zeik" nummer waar er 100 van in een dozijn zitten
De afgelopen 2 jaar doen liedjes zoals die van Joan het helemaal niet slecht op de festival. Tuurlijk is het politiek, en is de kans klein dat we weer eens in de finale komen.... Maar we hebben sinds jaren niet zo'n leuk liedje gehad! Al vond ik vorig jaar de 3J's ook niet slecht, maar ze hadden in het Nederlands moeten zingen. Enfin, die tooi en dansende indianen kan echt niet, maar er zal wel aan geknutseld worden!
Ik zit op buitenlandse forums te kijken, de eurovision diehards. Die hebben online meegekeken en Joan kwam daar ook als favoriet uit de bus. Zo te lezen vinden ze het één van de betere inzendingen naar Baku tot nu toe. Over het algemeen zijn die peilingen daar wel representatief. De 3 j's vond men toen een geripte u2 act, maar dan heel slecht. Ik heb er echt wel een goed gevoel over!
Ik ben blij dat joan gewonnen heeft. De rest van de nummers vondt ik niet echt geschikt voor het songfestival. Ik was al een fan bij de voice van joan, om haar prachtige aparte stem. Ze moet inderdaad heel vlug haar outfit veranderen, en die poespas eromheen weglaten. En dan denk ik echt dat we best een kansje maken om de finale te halen. Ik vindt haar stem prachtig, ze heeft een leuke uitstraling en het liedje blijft echt wel hangen. En ik wordt er zeer vrolijk van. Ik vindt het leuk, en ik gun het haar van harte. Ik ben in iedergeval blij dat die Pearl het niet geworden is, ik vindt haar zo een ik ben er allang uitstraling hebben.
Leuk nummer.. Misschien kunnen ze nog iets aan die kleding doen.. Maargoed meestal winnen de vage acts toch.. Maar winnen doen we toch niet.. Corrupt politiek zooitje is het geworden..
De enige nummers die mij interesseerden zijn die van Ivan en die van Kim. Gewoon omdat die verreweg het beste gezongen werden en in het beste engels. Maar wat we ook sturen, we maken met een heikneuter die vader jacob zingt net zo veel kans om die finale te halen als met nederlands beste zanger(es). tis toch allemaal corrupt.
De 100 buitenlanders in de zaal gingen duidelijk voor Chocolate en hoe vaak hebben we wel niet tot de favorieten behoord en kwamen uiteindelijk niet eens de halve finale door Heb het liedje net weer gehoord en op zich best leuk en ik hou ook wel van d'r stem maar werd zo afgeleid door die tooi en dat gehuppel eromheen, zo amateuristisch en achterhaald...stuur iets als Chocolate of doe normaal
Maak haar dan meer een hippie of zo.. Op blote voetjes, kralen om.. Dat heeft nog iets met nl te maken.. Zo'n mooie meid.. Die tooi.. Volgens mij wil ze een beetje op Lilly allen lijken of zo... Ik snap het verband met nl en/of het liedje niet...
Het schijnt te zijn dat die 100 buitenlanders al jaren in Nederland wonen. Dus daar kan je ook niet van op aan.
Ik vind haar niks, en dan idd die kleding enzo. Hopelijk doet ze dat niet aan tijdens haar optreden..
ik vin het super dat joan gewonnen heeft, die durft tenminste zichzelf te zijn. beter als de rest van die 13 in een dozijn liedjes. die tooi had niet gehoeven, maar ze is gewoon een hippie, als ze zich nou zo zou kleden, zou het af zijn. of we ermee winnen? ik denk het niet, maar we hebben eindelijk eens iemand die zichzelf is en niet van die voorgekauwde nummers zingt.
Juist wel! Even een lange neus trekken richting de rest dat het songfestival niet zo serieus genomen hoeft te worden
Vond van de 3 finalisten het liedje van Joan en Joan zelf toch wel het leukst, al had ik niet verwacht dat ze zou winnen Niet dat ik denk dat 'we' ver zullen komen, maar het is weer eens wat anders. In ieder geval beter dan de 3 J's van vorig jaar, wat een aanfluiting was dat zeg, vond het gewoon op het genante af Zou het overigens wel eens cool vinden wanneer Nederland met een zwaar metal nummer of house-achtige song durft te komen..
vreselijk nummer, vreselijk mens, ik houd er niet van (kwestie van smaak natuurlijk) maar goed dat zou dan kunnen betekenen dat we gaan winnen haha (meestal als ik het leuk vind word het namelijk niets hihi)
Vanmorgen op de radio vertelde ze dat ze nog niet zo hard van plan was haar kleding te wijzigen. de tooi deed ze op omdat het haar deed denken aan haar jeugd waarin ze vaak indiaantje speelde met haar eerste jeugdliefde.
Ben wel blij met joan. Beter dan de 3j's en sineke (mijn menining ) Vindt op zich die act geen probleem. Oke meschien niet veel met het nummer te maken,maar ook niet afschuwelijk. Een paar jaar terug was er toch ook een land die een paar van die rare verkleden gasten (denk aan van die star wars wezens ) en die hadden gewonnen. Meschien eigenlijk wel beter dat zij er juist appart uitziet. Meestal zien de nederlandse acts zo tuttig eruit.