AMSTERDAM - Acht mannen die meededen aan groepsseks met één vrouw, moeten zich binnenkort melden voor een vaderschapstest. Moeder Mandy wil nu wel eens weten wie de echte vader is. De inmiddels 16 maanden oude Joy werd geboren na een wilde groepsseksavond waar de toen 20-jarige Duitse Mandy aan meedeed. De moeder was danseres in een club waar volgens haar Joy verwekt werd. De moeder zou overigens met 15 mannen onbeschermde seks gehad hebben. Maar alleen de acht die ze heeft kunnen achterhalen, hebben een brief gekregen van de kinderbescherming dat ze zich moeten melden voor een vaderschapstest. Mandy vertelt de Bild dat ze graag wil dat Joy tegen één van de mannen ooit 'pappa' zal zeggen. Of ze erbij zal vertellen hoe Joy is verwekt, wordt niet vermeld.. De inmiddels 21-jarige Duitse is overigens opnieuw zwanger. Vader deze keer wel bekend: haar vriend. Die zal ongetwijfeld op het idee zijn gekomen een ander aan het huishoudbudget mee te laten betalen...
nou ja zeg ! lekker is dat dan ..... zelf met jan en alle man tekeer gaan en dan een "vader" willen zoeken ... zal de vader op zitten wachten als hij er al tussen zit en kind is nu 1,5 als je met je kop op tv ofzo komt krijgt zo'n kind altijd wel te horen hoe het is verwerkt ! wat een domme moeder (om netjes te blijven)
tsja als je dan aan groepsseks wilt doen oke, moet je zelf weten maareh dan bestaat er ook nog zoiets als voorzorgsmaatregelen....toch?
Nee ze is geen gang-bang-baby ze is verwekt door het zaadje van 1 man toch, als je t ff puur biologisch wilt houden? En als die vrouw met meerderen seks heeft gehad...nou ja das haar zaak. Wie weet hoevel kids er zijn verwekt bij vrouwen die met meerdere partners seks hadden...dat doet daar toch verder niets aan af? Kijk dat het kindje geen vader kent dat is wel heel erg jammer, maar ook daar zijn er meer van...en om verschillende redenen... K zou t zelf ook niet doen hoor, laat dat duidelijk zijn, maareh t kindje kan natuurlijk net zoveel liefde krijgen als ieder ander.
Ik geloof ook wel dat het kindje liefdevol wordt opgevoed. Maar een beetje dom van de moeder om op zoek te gaan naar de vader. Mannen die naar de hoeren gaan, willen er later ook niet voor achtervolgd worden. En aangezien moeder nu de publiciteit zoekt, zal haar dochter voor altijd herkend worden.
Ja das waar....maar ja ik bedoel wie weet waait het ook over...dat hoor je vaak genoeg is nu ff hot news en dan is t over. Bovendien is het ook aan die mannen en niet alleen aan die vrouw om na te denken over de gevolgen. Als zij instemmen met seks zonder condoom oid kun je ook nagaan dat er mogelijk iets achter weg komt... Enneh als de moeder het er verder dan niet over heeft tegenover kindje dat ze wel kan zeggen dat ze niet weet wie de pa is, maar zonder in details te treden over gang bang dan kan het ook allemaal meevallen. Dat bedoelde ik er mee te zeggen...even nav die gaat gepest worden. Wie weet valt het genoeg mee...ik hoop het ten minste.
En dan noemt ze haar dochter ook nog "Joy"....Dat zal ze vast gehad hebben die avond... Mèn, sommige mensen zijn echt niet goed...