Zondagmiddag heb ik een walk-inn-fridge in mijn tuin, haha! Zijn er nog meer mensen die hierheen gaan. Het is zondag van 13.00 (nostalgische bieroptocht met paarden e.d. tot ong. 13.30) tot ongeveer een uur of 7. Gezelligheid hier in de Binnenstad!
Vreselijk, 1 grote zuippartij wat waarschijnlijk eindigt in vechtpartijtjes (Zutphen kennende). Dus nee, ik vermijd dit.
Nou, vorig jaar is er niets bijzonders gebeurt. Was overigens de eerste x dat ik er was. Er worden 150.000 man verwacht. Veelal mensen van 'gemiddelde leeftijd' rond de 30. Ik vond de sfeer vorig jaar heel gezellig ik woon in de stad, dus mocht het niets zijn, ben ik met 2minuten thuis.
jep wij zijn erbij (waarschijnlijk samen met de oldtimer brandweerauto) en zuipfestijn is het zeker niet
Dat is juist NIET het geval op de bokbierdag. Wij gaan meestal wel even kijken(zeker de optocht!) Maar vind het publiek over het algemeen een beetje 50+
Mijn oude woonplaats. En nee ik ben er nog nooit geweest, ik drink niet, vind bier goor, en houd niet van die zuipfeestjes.
@sjorsje dat is wel jammer ja. Met de auto komen is ook echt geen doen, raden ze ook af. OV is dan nog langer onderweg voor jullie. @Jel ik lust ook geen bier haha. Vind het wel erg gezellig. (Zie trouwens nu pas wie je bent. Leuk dat je er weer bent en tevens veel sterkte gewenst!)
Het is denk ik ook een hele grote mensenmassa, en voel me dan nooit zo op mijn gemak. Dankje Essenhout.
Hier wordt ook zoiets gevierd. In griendtsveen, bokkenollen.. Is een wereldkampioenschap en doen dus mensen van over heel de wereld met mee.. Ze moeten dan met een dienblad vol glazen bokbier een parcours afleggen door een kanaal en modder enzo over hindernissen en dan met zoveel mogelijk bier terug komen. Vandaag is er limonollen voor de kinderen op een kinder parcours. En naderhand natuurlijk een feest!
Offtopic: Och jel jeetje ook een mk achter de rug! sterkte! Ik duim op snel goed nieuws voor jullie!! Zwaar voor een mens zoveel tegenslag
Ik ervaar het toch anders. Als ik mensen rond 3/4 uur naar huis zie strompelen over de emmerikseweg dan weet ik voldoende. Maar voor de feestgangers: veel plezier, ik hoop dat het droog blijft. Zou zonde zijn als het hele dag regent.
paarden? Leek me zeker meer beter dat er een optocht met bokken was dan. Anders was ik zeeeeeeker gekomen. -1