Ik heb een sticker op de deur! (www.nietaandedeur.nl) ben je in 1x van alles af! collectes, verkopers en jehova getuigen ben er heel blij mee op de sticker staat dat ik op mijn eigen wijze doneer, en dit doe ik dan ook!
hier geen jehova meer aan de deur gehad sinds ik de sticker heb, maar als ze komen aanbellen loop ik naar de voordeur en wijs ik even vriendelijk op de sticker Meestal heb ik ze om de 4 weken aan de deur momenteel... en nu heb ik ze sinds een tijdje niet meer gespot.
De originele Niet-Aan-De-Deur anti-colportage Sticker Ideaaaall!!! En als er dan toch zo n kneus aan de deur komt (vaak verkopers) tik ik een keer op de sticker en zijn ze weg.. Al hoewel 1x heb ik gehad dat iemand zei "ik verkoop niks en kom ook geen geld vragen" nee nee maar was wel van een energiemaatschappij..
Zo'n kneus kan later jouw kind zijn die een zakcentje wil verdienen. Zie hier reacties wat negatief allemaal zeg. Doe de deur niet open of bedank even vriendelijk. Kan me echt niet vinden in een aantal van jullie
Ik kan er niet wakker van liggen, ik stop gewoon een euro (of 2, afhankelijk van wat ik in mn portemonnee heb zitten) in die bus en dan zijn ze zo weer weg
Hier deze maand veel: Energie verkopers Collectanten Jehovegetuiges Bloedirritant!!!! Soms doe ik niet eens meer open
Zaterdag had ik een pipo van de kerk aan de deur. Hij kwam de bijbel verkopen. En toen ik zei dat ik niet gelovig was ging hij me over halen ja je komt in de hel en niet bij god! En toen ik zei dat ik ook daar niet in geloofde ging hij helemaal uit zn dak! Ik was een schande en moest mij schamen dat ik niet in god geloof. En ik ben een kind van de duivel Toen hij nog meer onzin ging uitkramen heb ik zo de deur dicht gesmeten DAHAAGGG heb wel wat beters te doen!
Hier kan het bij periodes ook druk zijn met allerhande mensen die aan de deur komen. Zij het verkopers (vaak van energie maatschappijen), collectanten of mensen die hun geloof willen 'brengen' zoals ze het noemen. Verkopers worden weer weggestuurd, collectanten is afhankelijk van welke stichting/goed doel ze vertegenwoordigen, en of ze fatsoenlijke legitimatie hebben, zoals iemand eerder aanhaalde. Wanneer ze geen legitimatie hebben, krijgen die ook niets. Mensen die hun geloof komen brengen, meestal zijn dat hier Jehova getuigen (en die weten ons na 5jaar weigeren nog steeds te vinden) *deurbel* "Hallo we komen God bij u brengen" "Dat is fijn, zet em maar op balkon, staat ie lekker in het zonnetje" Na 5 jaar word het toch wel lichtelijk vervelend.
Godzijdank sta ik op de zwarte lijst bij de jehova's dus die blijven lekker weg .. Zie ze altijd wel door de straat lopen maar ze komen hier niet aan de deur.. Van de week stond er een om half 10 in de avond aan de deur, een collectante voor weet ik veel wat, nou sorry maar dan irriteer k me al mateloos. Ik geef ook niets, aan geen enkele collectante. Geloof niet dat het daar aankomt waar het hoort aan te komen.
OMG, ja zo had ik er laatst ook 1 aan de deur... Ik en mijn dochter zouden geen doel in ons leven hebben als we niet in god gingen geloven. "Uuuuhm, nou ik denk eigenlijk JUIST wel" sprak ik de goede man toe. Daarna een heel gezanik over de duivel, en vervolgens heb ik de deur maar gewoon netjes dicht gedaan. Dat leek me beter voor beide partijen
Ja ik word daar echt moe van! Dat je gelooft oké maar als ik het niet doe val me er dan niet mee lastig én ga me geen namen geven!
Vorige week kwamen twee jongens koeken verkopen voor de voetbalclub. Koek koste 4 euro, ik moest gelijk betalen... prima. Gisteravond kwamen ze de koek brengen en moest ik nog een keer 4 euro betalen. Ze hielden bij hoog en laag vol dat ik niet betaald had... Lekker is dat. Daar ben ik ook voorgoed van genezen dus.
hier ook al weet ik veel hoeveel mensen aan de deur gehad. Zelfs een keer een aantal mensen die zakken aarde vekochten :O
Hier ook teveel mensen aan de deur, dus al jarenlang een sticker.. Ben er superblij mee Wij wonen btje in een volksbuurt, dus soms wel 3x per dag mensen die aanbellen.. Echt niet leuk meer.. Wat ze hier vaak deden is bij 4 huizen tegelijk aanbellen.. Ben je eindelijk bij de deur, staan ze dan al 3 huizen verderop.. Grr :x Ik ben nogal gesteld op mijn rust dus hou niet van al die mensen aan de deur.. Ik doneer op eigen wijze, zoals ook zo mooi op de sticker staat.. Ik ben orgaandonor, ik ben bloeddonor, en ik vul op internet vaak enquetes in waarvan ook een deel aan goede doelen wordt gedoneerd. Dat vind ik voldoende, heb niet ook nog de behoefte aan collectes aan de deur..
Hier ook weer veel, ik heb ook zo'n sticker maar die is bijna niet meer leesbaar door het zonlicht (vervaagt) dus ik heb een nieuwe besteld. Het trieste is, ze staan altijd aan de deur op de drukste momenten, rond etenstijd en als je net je kids in bad hebt of zo. Wij doen ook niet open rond die tijd, echt geen tijd voor en bekenden komen wel door de achterdeur