Help nieuwe serie maar weet de naam niet?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Ligakoekjuh, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    kan iemand mij helpen ?
    deze week zou er een nieuwe amerikaanse serie op tv komen.
    het gaat (wat ik snel op de reclames zag) over een criminieel die ontsnapt is uit een gevangenis het schijnt een serie moordenaar te zijn. weet iemand welke serie ik bedoel en wanneer deze op tv komt en welke zender en hoelaat?????
    alvast super bedankt !

2. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb het al gevonden :D The following

SBS 6 heeft de smaak van nieuwe misdaadseries te pakken, lijkt het wel. Vorige week maakte Elementary een succesvolle start bij de zender. Over twee weken begint er weer een nieuwe serie; the Following. SBS volgt hiermee de Amerikaanse zender Fox, die vanaf 21 januari de politieserie met Kevin Bacon uit zal zenden. In Nederland beginnen we een week later.
    SBS6 is zelf zeer te spreken over de gloednieuwe politieserie; “The Following wordt gekenmerkt door dezelfde bloedstollende spanningsbogen als Seven en Silence of the Lambs is nu al een van de meest spraakmakende series in Amerika. Ondanks dat de serie nog moet beginnen is heel Amerika in de ban van Kevin Bacon, die in zijn rol als voormalig FBI-agent Ryan Hardy, als consultant wordt gevraagd wanneer beruchte seriemoordenaar Joe Carroll uit de gevangenis weet te ontsnappen.”
    Volgens de FBI zijn er zo’n 300 seriemoordenaars in Amerika. Wat zou er gebeuren als deze seriemoordenaars gaan samenwerken? En wat als slechts één man hier een einde aan kan maken? Dat is over twee weken te zien in nieuwe serie The Following, waar het één briljante seriemoordenaar lukt een ultiem bondgenootschap van volgers op te zetten om zijn levenswerk af te maken en waar maar één man een eind aan dat bondgenootschap kan maken…..

3. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    jaaa ik ga die opnemen, (iq test kijken) lijkt me wel een gave serie.

4. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik heb de eerste aflevering al gezien online, en ja ja het is een gaaf en heel ruw, je ziet veel bloed enzo maar dat maakt de serie juist leuk, ben benieuwd naar de ontwikkeling;)

5. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben ook echt benieuwd volgende week dinsdag sbs6 om half tien :D

6. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Het heeft mijn aandacht ook getrokken!!! Ben erg benieuwd!!

Deel Deze Pagina