Lachen is dat altijd! Heb 2 x een echte test gehad bij een Psycholoog, was ook spannend, maar niet zulke grappige vragen.
Ik doe ook mee. Gaat volgend mij best goed, alleen op de iPad heeft ie al 5 vragen niet gepakt. Ik drukken op het antwoord, staat er: balen, je bent te laat. Grrrr
10 vragen fout; IQ 128 Vooral ruimtelijk inzicht is bij mij rampzalig haha. Maar dat wist ik eigenlijk al
Wow dat is wel heel hoog. Dacht met huilende baby van 6 wk niet boven 100 te komen maar heb 121 dat is trouwens wel lager dan bij de vorige baby 3 jr geleden. Toen had ik nog 126...je wordt echt minder slim als je ouder wordt
113 deze keer vorig jaar 121 en jaar daarvoor 126 .. dus ik word gewoon dommer volgend de iq test. Nu zal er tussendoor niet whats appen ook wel handig geweest zijn denk ik . haha
hier ook 5 vragen fout, dus 138. Wel gemeen dat mijn kerel net in een andere categorie valt en met hetzelfde aantal goede antwoorden dus een hoger IQ heeft.
119, valt me tegen van mezelf vorig jaar 122, ach man had 113 dus die was weer niet te genieten deze keer vond hij het irritant dat de tussen de vraag praten als hij aan het lezen was en kon hij zich niet concentreren