Wie heeft er vanavond ook meegedaan met de nationale IQ-test op tv? Ik ben best trots op mijn score. Ik had een score van 127! Volgens hun universitair niveau! *poch poch* Maar ja, vraag me wel af of die test betrouwbaar is of niet...
Bonnie St Claire had een IQ van 52! Ze pikte het wel sportief op! Viola Holt daarentegen......die zat zichzelf al te verdedigen voordat de uitslag bekend werd! Heel onsportief! Helaas heb ik zelf niet meegedaan.
Daar mag je zeker trots op zijn. Ik heb de test nog niet gedaan. Voorgaande jaren had ik 124 en 129. Ik ga hem zeker nog eens doen, omdat er wordt beweerd dat je slimmer wordt tijdens de zwangerschap en na de bevalling.
Ik en mijn man doen ieder jaar mee. Meestal scoor ik wel hoog maar dit keer viel het me toch wel tegen. Had een score van 118, nog niet slecht maar zit meestal dik in de 120 en boven de score van mijn lief. Was dit keer anders, zat hij er boven Ik vind het altijd wel leuk. We hebben wel erg gelachen om Bonnie.
Ja, maar je wordt blijkbaar ook slimmer naarmate je ouder wordt. Want met dezelfde uitslag had ik hoger gescoord als ik ouder was geweest dan 35 en nog beter gescoord als ik een 55+-er was. Ja erg he? Van Bonnie st Claire.... dat betekent dat ze misschien maar 5 van de 60 vragen goed had...
Ik snapte trouwens pas hoe je de vragen met dat vouwpapiertje moest maken bij de laatste van dat stel. Daar ben ik behoorlijk de mist in gegaan.
mij viel ie ook tegen, score van 118. die vragen met dat oost en west, en die dominostenen, pittig! maar ik kan me niet goed concentreren als die patrick er steeds doorheen lult. ik wil wedden dat als je hem om internet doet, je veel hoger scoort. tenminste, bij mij in de voorgaande jaren wel.
Hey renate, zie dat jouw mannetje 1 dag ouder is dan die van mij. Leuk! Ik heb zelf altijd gedacht dat Quinn de 31e zou komen, maar t was dus 1 dag later.
Ik heb een tijdje geleden een IQ-test gedaan op internet (www.testmijniq.nl maar ik zie net dat de site niet meer bestaat ) Ik had daar een IQ van 114.. mijn vriend (hogere middelbare opleiding gedaan dan ik) had 108 ofzo Deze heb ik niet meegedaan...
Ha! En ik had de naam Quinn voorgesteld, maar mijn man vond het niet mooi....nu hebben we Finn. Lijkt erop, toch?
Ik heb ook meegedaan, ik had 120! super vind ik zelf, al vind ik mezelf de laatste tijd erg dom en vergeetachtig hahahaha Vorig jaar had ik 111 . Ik vind 55 wel erg weinig hoor...Kelly had vorig jaar 75! Er werd ook vertelt dat chimpansee een IQ score heeft van ongeveer 70 ( ik weet niet of dat waar is ) Ach het is ook een momentopname...dus ik hecht er persoonlijk niet zo veel waarde aan...maar het blijft leuk! Groetjes Najet
Met een score van 52 ben je amper los vertrouwt. Das echt dom. Maar ja, geen verrassing voor onze Bonnie. Ik ga hem straks op de site doen. Vind dat soort testjes altijd wel weer leuk.
Wij doen ook altijd mee... Mijn hubbie had 126 en ik 132, dus we zijn een heel eind aan elkaar gewaagd (hij is ook wat jaartjes ouder, dus verschil moet er zijn )! De knip-vragen had ik allemaal goed, maar dat noord-oost-zuid-west-verhaal... pffffffffffffffffff.... Ik had nog effe op internet gekeken naar de omrekentabel omdat ik erg benieuwd was naar hoeveel vragen Bonnie goed zou hebben; dat waren er 8 of 9 (ik weet niet precies of ze ouder dan 55 is of niet...)... Om je te bescheuren! Verder stond er een tabelletje bij waar idd die scores werden omgerekend naar niveaus, enneh... dat tabelletje begon pas bij 70-80 te tellen (LBO- als ik me niet vergis...). Wat een giller....
Wat een slimme dames hier allemaal zeg, Ik hecht er trouwens geen waarde aan, IQ test. Ik heb veel meer met een hoog EQ.
Heb hem dit jaar niet gedaan, vorig jaar wel en toen had ik 128. Maar heb ooit eens een echte IQ test gedaan en toen had ik 118. Een officiele IQ test is ook in het zwart wit, mijn man bijvooorbeeld die is kleurenblind, hij zou dus dom zijn volgens de bnn test maar hij kan de kleuren gewoonweg niet onderscheiden.
vorig jaar had ik 120, bij een orginele 114, en nu had ik maar 106, goh... maar geld het ook dat ik een vrij trage computer heb? Ik kon niet alles goed zien,
IQ zegt inderdaad vrij weinig. Want wat heb je nou aan een mega-IQ in het leven? Iemand met een IQ van 98 kan dezelfde opleidingen volgen als iemand met een IQ van 119, toch? Je hebt echt niet minder kansen omdat je iq wat lager zou liggen dan een ander. EQ zegt inderdaad veel meer.
Ik heb hem wel gezien althans niet helemaal maar niet gedaan, Ik doe niet mee aan dat soort dingen. Ik heb ooit een officiele test gehad op mijn 16e en die was erg hoog . Ik vind de hoogte van een IQ niet belangerijk het maakt je niet tot een beter mens en daarbij vind ik een EQ des te meer veel belangerijker. Die Bonnie st Clair nam het echt sportief op hoor moet ik zeggen en wie weet kwam dat ook wel door het niet correct intoetsen of misschien wel gewoon door de korsakof? Die Violaholt daarintegen wat een walgelijke miep zeg, toen ze vroegen wie wil het niet bekend laten maken hoorde ik haar toch echt zeggen ikke maar krabbelde ze later terug, en maar wapperen met haar test van vorig jaar pffffff veeg ik echt mijn R**T mee af hoor. xxx jet