Dit zijn toch ook gewoon nog normale gemiddelden? Ik heb de test niet gedaan, maar ik denk dat ik ook gemiddeld zal zitten hoor. Mijn man zit wel duidelijk een stuk hoger dan mij! Overigens zou ik op EQ wel laag scoren vrees ik. Ach ja.. ook daar is mee te leven!
Ikke 121 en manlief 117, ik heb vroeger een officiele gedaan e die was 124! Manlief was vorig jaar ook 123, echt een momentopname hoor! Maar geeft wel een goed beeld, leuk!
Ik heb ook even meegedaan, vind zulke dingen wel grappig om te doen. Ik had een IQ van 132, best goed al zeg ik het zelf. Ik had in het begin bij het onderdeel taal meteen al 4 fouten (ben niet zo goed in de betekenissen van moeilijke woorden). Anders had ik nog een betere score gehad! hahaha..... Ik vond deze test best wel 'wiskundig' zeg maar en daar ben ik goed in. Dus met een andere test zou ik w.s. lager scoren.... Groetjes (jarige) Miep.
dat noord oost west...pfff daar was ik snel de kluts kwijt...maar mijn uiteindelijke score viel mee 124
verdorrie, ik wist dat ik wat vergeten was! Ik doe hem elk jaar dan ga ik hem zo maar eens online doen ja..
Ja klopt. Ik probeerde daar mee aan te geven dat het getalletje van een IQ wel kan verschillen en dat het misschien een groot verschil lijkt, maar dat dat niets zegt over de kansen die het biedt in het leven.
Nou daar kan ik me bij aansluiten... had 7 fouten, waarvan 5 in het taalonderdeel.... maar ja wat heb je er aan om te weten wat pias betekent enzo? ik kwam op 135 uit. Maar ja, wij hebben nu natuurlijk wel 2 paar hersens he.... moeten we dan onze score ook door 2 delen?
Ik zat op 120. Normaal zit ik er wel boven, maar ik vond hem dit jaar erg lastig.... vooral dat oost west noord zuid! Daar raakte ik ze echt kwijt! Maar ik ben er wel tevreden mee! ns kijken of mn kereltje de test ook eens wil doen. Die pocht altijd dat ie zo slim is, maar hij durft het niet te bewijzen Groetjes Jelske
hahahaha, moet niet gekker worden! Bonnie is boos over haar score op de nationale IQ test en vindt dat BNN de verantwoording moet nemen voor haar slecht werkende kastje! Het kastje is getest en er was niets mis mee, dusse: IQ klopt? Zal ze niet blij mee zijn! :-k
Mijn man en ik hadden beiden een score van 121; ik had het met pen en papier ingevuld, mijn man had het op internet gedaan. Geloof zelf dat het invullen op internet toch moeilijker is omdat je dan bv bij de vragen met de plaatjes geen uitleg krijgt terwijl in de studio erbij werd gezegd dat de tafel nog netjes opgedekt was zodat je meteen die als 1e wist te kiezen. Verder is het zo dat je ook sneller moet drukken. In principe natuurlijk niet, maar als de vraag op tv voorbij was kon je nog wel even denken en alsnog een gok maken en een letter opschrijven. EQ vind ik ook belangrijker eerlijk gezegd. Die test zal binnenkort ook wel komen. Och ja en Bonnie; wat maakt het uit. Ik moest alleen zo lachen bij de allereerste voorbeeldvraag: hier moest je kijken welk woord er toegevoegd kon worden bij 3 andere woorden. Nou daar ging ze al heen. Ze maakte combinaties met a, b en c. Ik dacht direct dat het niet veel goeds zou voorspellen. De dominostenen waren bij mij een ramp, en dat oost west gebeuren was ook op 1 na fout. Zolang ze bij het begin maar zeggen dat noord het uitgangspunt was lukte het me wel, maar als we bij oost begonnen was ik de kluts al kwijt, maar ik begreep dat dit vrouw eigen was?