Ik heb dan vroeger een officiele test gedaan omdat ik problemen had met het feit dat ik niet werd begrepen door o.a leerkrachten op de HAVO . Ik had toen een IQ van 132 en voor mijn leeftijd toen verklaarde dat een hoop. Ondanks dat mijn IQ zo hoog was heb ik er geen reet aangehad , ik bleef tegen onbegrip aan lopen en dat heeft er destijds voor gezorgd dat ik faalangst kreeg. Dus idd je hebt geen klote aan een hoog IQ het kan je leven soms een stuk ingewikkelder maken. xxx jet
ik heb hem half op tv gedaan toen ging de kleine in protest, toen heb ik heb op de pc gedaan. ik heb een IQ van 127!
Hier ging ie niet zo lekker... De eerste vragen gingen wel, taalkundig zit het nog goed in mijn hoofd. Maar die vouwdingen, die had ik dus ook bij de eerste verkeerd gelezen en pas bij de laatste viel het kwartje. ( ik dacht dat je dat grote plaatje dus moest vouwen, maar dat moest je uitvouwen... dom dom dom) Bij die filmpjes moest je geluid op de pc aanstaan, stond hier dus uit hahahaha. (Kort geheugen is vergiet, maar dat wisten in en mijn omgeving inmiddels al wel) En rekenen dat kan ik momenteel echt niet meer. (dus multiple gok gedaan) Die dominostenen gingen redelijk, het oost west daar heb ik vannacht serieus over nagedachtm, maar kan me niet herrinderen of ik nou goed of verkeerd heb gedaan tijdens de test. Ik heb overigens de pagina gemist waar stond hoeveel fouten je in welk onderdeel had (of is die er niet?) Ik heb de test gedaan om te kijken hoe erg het met me is in de situatie waarin ik psychisch op standje overleven sta (ivm ikke pre enclampsie en HELLP gehad, spoedkeizersnede, dochter 10weken te vroeg, in couveuse, al geopereerd en gisteren een meeeeeeeega dip, dus ik heb hele dag zitten huilen). Normaal een score (ook officiele testen van bureaus) van rond de 135, en nu van 109... ergens baal ik want ik ben dat niet gewend, maar aan de andere kant weet ik nu wel dat overleven veel van je geestelijke gesteldheid vergt. Groetjes Daphne
Ik had 103 en vorig jaar 112 ! Maar goed ben niet zo slim geweest (over IQ gesproken) om vannacht om 1.00 de test te doen via internet !
Ik heb het dit jaar niet gedaan wel eerder, ik heb ooit eens 121 en een keer 126 gehaald, als kind zijnde heb ik via een kinder psycholoog testen gehad en daar had ik rond de 150 ergens (blijkbaar nemen de hersencellen af met de leeftijd haha) ze hebben dat toen getest omdat ik zelfs met mijn ziektes (maar 3-4 maanden op school in een jaar aanwezig kon zijn) nog steeds een klas voorliep en dus deze mocht overslaan, echter van mijn moeder mocht dit niet want anders moest ik te snel groot worden en dat leek haar niet goed, een kind moet kind kunnen zijn in haar (en ook mijn) idee...maar goed ik WAS dus hoogbegaafd en nu vrij gemiddeld
@Missy1978, volgens mij waren wij hem tegelijk aan het maken, want ook ik zat rond 01 uur 's nachts de test te doen.
113 gemiddeld snapte de dominostene niet hahah en volgens mij ging ik de mist in bij het papier en oost west hahah knipper maar ff met je ogen haha bend e wegggg kwijttt
ik heb hem gisteren ook even gedaan kwam op 113 uit. en dat met dat papiertje vouwen snapte ik niet goed dacht ook dat je het nog moest vouwen en dat noord oost enz vond ik vrij lastig
haha ik heb het niet gezien, jammer. een iq van 52 is nog minder dan een zeekomkomer. das misschien wel overdreven maar ze is zeker domer dan die kelly van de afgelopen jaren en die was al niet de slimste. heb wel gehoort dat ze het antwoorde kastje de schuld gaf. was kapot. als je er niet tegen kunt om na een slecht uitslag DOM genoemt te worden moet je niet meedoen.
Hee, ik zie dat je op www.123test.nl ook een EQ-test kan doen! Staat onder het kopje: allernieuwste testen.