Ik ben door mijn series heen (of ik moet te lang wachten op nieuwe afleveringen) welke ik kijk/gekeken heb: Homeland Girls Sex & the City Suits The Blacklist Criminal Minds Law and Order SVU Revenge Bones Game of Thrones Breaking Bad Dexter Lost Prison Break 24 Desperate Housewives The Killing The Following The Blacklist House Orange is the new black Begonnen maar afgehaakt: True detective True Blood House of Cards Drop dead diva Vikings Walking Dead Waarschijnlijk vergeet ik nog de helft. Ik houd het meeste van spannende series. Wie weet wie weet?
ik mis NCIS - ik verwacht dat je die al gezien hebt, zo niet, dan heb je voorlopig weer wat te kijken Chicago Fire Via netflix heb ik Sense8 gevolgd, 1 seizoen helaas nog maar- maar ik vind hem geweldig, hoewel je er wel even in moet komen (mijn man is afgehaakt!) . Het doet me qua serie een béétje aan Heroes denken.
Lillehammer. Weet ff niet of ik t goed schrijf? Overspel De zwarte tulp. Penoza. Dokter Tinus Dokter Deen Bloedverwanten Flikken Maastricht
Teenwolf is ook wel leuk en spannend. Ik kijk nu life unexpected, ik vind het erg leuk maar dat is meer een dramaserie. Oh en ik heb erg genoten van gossip girl maar dat is ook weer een ander genre.
- ncis - american horror story (echt een aanrader) - Boston legal En een serie waar wij helemaal fan van zijn, maar je moet er wel van houden; family Guy. (Animatie)
Perception NCIS NCIS LA Hannibal The returned Twin peaks (wel oud, maar goed geschreven) Nashville Narcos The Tudors Wat is de reden dat je bij the Walking dead bent afgehaakt? Briljante serie. Heb de laatste 3 seizoenen echt non stop gekeken. Mocht je er uiteindelijk toch nog inkomen is Fear the walking dead ook erg leuk.
Sherlock, die met benedict cumberbatch. (Heel spannend, beetje grappig en uitstekend geacteerd!) Perception (beetje spannend, soms grappig, lekker 'out of the box thinking) Once upon a time ( tis een fantasy serie maar wel echt heel spannend en erg goed geacteerd, ze geven een hele originele draai aan de bekende sprookjes) Doctor who ( sorry, ik ben een whohovian dus deze raad ik iedereen aan hihi, dit is altijd spannend maar vergt heel veel van je fantasie) Suburgatory ( grappig, leuk voor tussendoor, niet spannend)
Eigenlijk is dat er een die ik nog wel Kan gaan kijken. M'n man is afgehaakt en daardoor ik ook. De rest kijk ik alleen dus geen "last" van m'n man haha.
Once upon a time. Originals Vampire diaries Arrow The Flash Chicago med Chicago fire Chicaro pd Marvel agents of shield Marvel agent Carter The 100 Sommige series lopen pas net, sommige serie al diverse seizoenen.Veel fantasie, ben nogal fan van de vampieren e.d.
Ha het lijkt mijn serie-lijstje wel, duidelijk dezefde smaak Aanvullingen: - The bridge (de deens/zweedse versie, niet de amerikaanse!) - Fargo - The walking dead (echt nog een poging wagen!) - Castle - Sherlock - Boston legal - Mad men - Once upon a time - Modern family
Ongelooflijk dat je als echte seriejunk Sons of Anargy er niet tussen hebt staan Kijken!!!! Mis mn "mannen" nog steeds als een malle
The bridge ken ik ook! En ik kom er meer tegen dat ik denk oh jaaaa Ok ik ga beginnen met the walking dead of sons of anarchy.. Handig zon forum als je zelf inspiratieloos bent bedankt meiden!