Poe, vond het lastig me zolang te concentreren. Had toch nog 123. Niet slecht. vorig jaar was het hoger, ben dus dommer geworden!
Ik had 116 Ik ben dus blijkbaar niet zo slim Heb het via internet gedaan, ging wel snel zeg (ben ook al 2 jaar niet meer school geweest ondanks ik nog maar 20 ben mischien ligt het daar aan ).
Dat vond ik ook . Hij las vragen soms verkeerd voor, of de antwoorden... Gelukkig ben ik visueel ingesteld en had ik 't vaak al gelezen voordat hij klaar was met zijn verhaaltje. Mijn IQ is 127. Had 9 foutjes, ben erg trots op mezelf .
Ik had perongeluk een topic hierover in de lounge geopend, had deze niet gezien, sorry elvira! Ik had 121 en vorig jaar 120, dus blijf op dezelfde lijn, wilde eigenlijk mijn man "verslaan" Maar wist dat dat toch niet mogelijk was met een IQ van 142. Ach ben ook tevreden met 121 haha....
Ik zie het al...de meeste zwangeren zijn hier gezakt in IQ..kunnen we niks aan doen, zijn de hormonen!
87 maar ik heb meteen een excuus, de antwoorden stonden zo verdeeld a b c d En ik dacht dus steeds a c b d mede door het verkeerd opschrijven van de b en c wat ik door elkaar haalde, was ik ongetwijfeld op een gemiddelde uitgekomen. Dus wel een beetje dom van mezelf. Ook vond ik het naar dat die presentator de vraag voorlas, ik lees liever zelf.
Ik heb ook af en toe het geluid uitgezet. Raak in de war van presentator als ik zelf aan het lezen ben! Volgens mij is het veel fijner om het op internet te doen. Ik snap ook wat je bedoelt met die abcd volgorde, ik moest ook steeds goed opletten!
had 105 heb hem via het internet gedaan maar soms pakte hij mijn antwoorden niet zit achter de laptop en volgens mij drukte ik dan neit goed genoeg... vorig jaar had ik 115 jaar ervoor 116 oja de tijd ging nu ook sneller dan anders...
Nou ik ook flink omlaag...nu maar 114 terwijl ik anders altijd tegen de 128/130 of iets hoger zit Kon me ook niet zo goed concentreren...hihi echt hormonen of dementie denk ik