ik heb hem ook gemaakt met mijn zwangere zieke griep-kop en ik had toch nog 104 ! nou vond het nog niet tegenvallen maar vorig jaar had ik 116 ... tja ik weet nu al niet meer wat ik gister heb gegeten dus vond het toch nog wel knap ha ha wel veel hoge score's hier hoor meiden !
125! Bij een stuk of 4 was ik gewoon te laat, of ja.. Klikte ik gewoon niet goed. Aaahh! Haha! Vind het toch altijd grappig zulke testen!
Ik zit hier met een snothoofd en de griep de test te doen. 103. Echt moeilijk, ging veel te snel en kon me niet eens concentreren
123 en ik heb ook een paar vragen gemist.. Op een gegeven moment ben ik maar vast een antwoord aan gaan klikken voor ik de vraag goed had gelezen... Dan had ik in elk geval een antwoord gegeven.. Niet geschoten is altijd mis, nietwaar?
125...heb 'm op internet gedaan en vond 'm best wel snel gaan... Had vorig jaar trouwens rond de 120 en ben nu zwanger dusseuh.... geen excuses meiden!
Ik had ook een score van 125. En ik was toch best afgeleid. Vorig jaar had ik 119. Het gaat al de goede kant op.
117 en mijn man 101, maar kan iemand met een hoger iq mij misschien vertellen waar ik de antwoorden kan vinden? nu weet ik nog niet wat ik fout heb gedaan!