Hahaha, de titel zegt het al, ik heb een metamorfose gewonnen bij Ami kappers! Ik had het aanmeldingsformulier min of meer voor de grap ingevuld in november ofzo met een motivatie, en kreeg gisteren dus de uitnodiging! Ik word gekleurd,geknipt en opgemaakt en er wordt een foto van gemaakt die ik thuisgestuurd krijg en tevens in hun huis aan huis blaadjes komt haha, wel grappig!
Wat leuk! Komt de foto toevallig in het blad Mijn? Wat eens in de zoveel tijd met de weekfolders wodt bezorgd. fijne dag alvast. kwebbel
dank jullie wel! De motivatie was heel simpel, ik had heel lang haar (inmiddels al schouderlang laten knippen dus er is al een stuk af) mijn haar was helemaal dood van al t kleuren, highlights etc. en ik wil dus graag iets met mijn haar doen, dat ik het niet altijd in een staart moet dragen, maar op een leuk geknipte manier (maar dus niks van de lengte af) en met een heftige kleur mijn haar er verzorgd uitziet..hihi of zoiets! Qua kleur mag dus alles,knippen (lagen of pony) vind ik best maar dus niks van de lengte af.. en Kwebbel, ja volgens mij komt t in dat blad! groetjes Sarina ps. zal even zoeken of ik een foto van nu heb, dan zal ik de voor en na plaatsen zodra ik de foto van hun heb ontvangen!