120, het valt me nog mee. Heb de helft van de tijd mijn man proberen wakker te houden, die scorde uiteindelijk 117 en de andere helft probeerde ik zo veel mogelijk op te letten, maar lastig hoor als je oor en neus dicht zitten en ogen continu tranen, ik had totaal geen concentratievermogen. Volgend jaar beter!
D8 dat ik erg laag zou scoren had geen seconde rust tot irritatie aan toe slechter dan vorig jaar.. mijn vriend was gestopt bij vraag 40 ofzo die werd steeds gebeld Door t werk.. lol
Wat een b*llsh*t die test, haha, ik zou een IQ van 140 hebben.... Nou weet ik wel dat ik niet dom ben hoor, maar 140 lijkt me niet echt kloppen haha! Maar goed, mij hoor je niet klagen hoor
Hahaha ja precies...er klopt geen bal van. Het gemiddelde in NL kan never nooit zo hoog liggen Maar goed het is leuk vermaak op de woensdag avond.
Ik vraag me af of dat uberhaupt mogelijk is als je een beetje je best doet. Het gaat namelijk om de volgende test: dumpert.nl - De IQ-test op Facebook Daarnaast vind ik IQ niet zo belangrijk. Het gaat er voor mij meer om wat je er mee weet te bereiken.
Ik vind het persoonlijk gewoon leuk.. mij maakt t verder niet uit hoor..eerlijk. .wel beetje jammer dat ik lager gescoord heb dan vorig jaar
Voor het eerst meegedaan dit jaar en ik heb even hartelijk moeten lachen om de uitslag, want ik ben hoogbegaafd volgens de uitslag. Nu kan ik redelijk goed leren, maar hoogbegaafd... nee dat ben ik echt niet. Maar ik vond het wel leuk om een keertje mee te doen.
Ik had 132. Vooral geheugen en ruimtelijk inzicht had ik alles goed. Vond de vragen ook makkelijk maar dat hadden andere vast weer met thema's die hun makkelijk vinden. Of ik slim ben, nee helemaal niet zelfs. Taal is zeer slecht maar zelfs daar scoorde ik nog redelijk voor mijn doen . Ik heb op school altijd moeten blokken voor een 6. Noem het maar geluk en op gevoel afgaan. Vooral niet gaan twijfelen aan je antwoord. Dan gaat het fout. Vorig jaar had ik maar 124
Ik had van vorig jaar ook weer gevonden, toen had ik ook 40 vragen goed, maar toen een score van 117 en nu 124, dus ze hebben de score ook omhoog gegooid