Nog nooit van gehoord wij eten vis met worteltjes en aardappelroosjes. Vis pannenkoek lijkt mij niet zo... haha
Laten mijn kids het maar niet horen... Ze krijgen vanavond witlof. En dat is beslist niet hun favoriete groente Deze week al genoeg lekkers gegeten, dus vanavond gewoon een gezonde prak.
Ja zeker weten doen we hier aan mee vandaag. En we doen ook aan Sint Pannekoek in november, die dagen staan standaard in mijn agenda. Voor onszelf bestellen we wat sushi erbij, al ben ik ook dol op pannenkoeken.
Nee, dit soort dingen doe ik niet aan mee. Dan moet ik straks ook op nationale komkommerdag aan de komkommer etc Wij eten gewoon wat waar we zin in hebben en wat handig is in de planning. Pannenkoeken op een willekeurige dag vinden wij net zo lekker
Haha, leuk. Nog nooit van gehoord. Wij zaten vorige week vrijdag in een pannenkoekenrestaurant met mijn ouders na lange tijd. Ik geef niks om de pannenkoek met suiker en/of spek, ga altijd voor champignon, ui, kaas en kruidenboter. Dus voorlopig weer even voorzien in de pannenkoeken behoefte
Vanavond saté pannekoek met atjar en gebakken uitjes & een 'ketjap' salade. Onze jongste twee gewoon zoeten pannekoeken.
Hier hadden we gisteren witlof. Zit de oudste te balen dat ze vandaag korte dag school hebben want dan kon hij geen witlof meenemen naar school
Hier pannenkoeken! Maar meer vanwege de traditie dat als partner 's avonds niet thuis eet, we dat doorgaans eten
haha zo een wil ik aan tafel hebben. Wij eten op vrijdag vaak (Turkse) pizza. Dus ze zullen wel zeggen... Maar dan vergeten ze meteen even dat we woensdag al pizza besteld hebben
De juf zou voor pannenkoeken zorgen vandaag, maar mijn zoontje moest vandaag helaas echt thuis blijven van school. Kind ligt inmiddels al 1.5 uur te slapen, is helemaal kapot van de schoolweek. Vind dat zo lullig, hij wist niks van de pannenkoeken hoor maar ik denk dat we morgen pannenkoeken gaan eten. We hebben vandaag nog Chinees!
Ja wij eten vanavond pannenkoeken! Ik heb een kinderopvang agenda en daar staat het erbij bij vandaag. Gisteren met de gastkinderen ook pannenkoeken gegeten omdat ik vandaag vrij ben. Dus mijn kinderen hebben mazzel, die krijgen dubbel. Zelf eet ik een restje bami want vind pannenkoeken voor het avondeten niet zo. We eten het vaak als lunch.
Hier in Zweden geen pannenkoekendag vandaag. En we hadden al wentelteefjes/verloren brood als ontbijt. Dagen voor verschillende gebakjes is anders hier wel hip. 6 weken voor pasen is “fettisdag” dan eten we semla. Pannenkoekendag is ergens in februari geloof ik. Volgende week vrijdag is het wafeldag en 4 oktober kanelbulledag. En zo zijn er nog een paar
Hier vandaag niet. Extreem duizelig. Verjaardag moeten afzeggen. Dus lekkere broodjes bij de bakker gehaald. Vanavond iemand te eten die ei/glutenvrij/zuivelvrij eet. Dus dat werkt niet. Dus gewoon andijviestamppot.
Natuurlijk doen wij mee! Meestal eten wij pannenkoeken als lunch, maar de kinderen eten op vrijdag tussen de middag niet thuis. Dus wij doen vanavond pannenkoeken. Ze houden hier gelukkig van hartige pannenkoeken ook, dus dat kan ook prima als avond maaltijd.
Grappig hoe mensen massaal instappen op pannenkoekdag. Je hebt toch wel een Koopmans poedertje gebruikt om het compleet te maken? (De dag is bedacht door Tefal en Koopmans). Wij hebben ze in het weekend op toevallig, en eergisteren de overblijvers. Ik bak volkoren pannenkoeken (gewoon van meel dus) en we eten ze oa met een groenteprutje, dus na een met groente en een kaaspannenkoek ben ik ook eigenlijk wel weer vol altijd, ik bak ook graag een wat dikkere met fruit die we dan delen. Ik maak het beslag, man kruipt achter de kookplaat om in 2 pannen tegelijk in no time een stapel te maken.