Bij ons ook hier mogen de opa's en oma's mee komen eten 😊 Mijn vader is toevallig vrij dus mijn ouders gaan lekker pannenkoeken eten bij hun kleinzoontjes 😊
Super grappig, ik wist niet eens dat het morgen was, maar er stonden wel pannenkoeken op het menu voor morgen. Op school doen ze er niet aan.
ook ik heb er nog nooit van gehoord.....Volgens mij doen ze er ook niks aan op school. Maar dat vind mijn dochter vast niet erg, die gruwt van pannekoeken (ik overigens ook, vind het écht zo vies!)
Wel grappig dat degenen die reageren op mijn vraag omtrent de allergie het allemaal over glutenvrij of melkvrij hebben! Bij ons gaat het namelijk om eieren...
Ja hier ook. En het jongetje vertelde dat hij weleens zonder ei had geprobeerd en niet lekker vond. Dus vandaar dat het dan gewoon pech is. Bewaren
Hier mag hij geen eieren, melk en gluten. Dus een pannenkoek is haast onmogelijk.ons nog nooit gelukt een smakelijke te maken! Hij zit nog maar een half jaar op dit dieet en vind vooral deze momenten erg moeilijk! Zit hij met z'n boterhammetje terwijl de ander kids smullen van pannenkoeken..Waar hij zo gek op was!! Blij dat ze het hier op school niet doen! Gelukkig pakt hij het verder erg goed op. Snapt het dat hij er anders erge buikpijn van krijgt en verstoppingen.