nationale pannenkoekendag op scholen

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovelive3, 23 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Bij ons ook hier mogen de opa's en oma's mee komen eten 😊 Mijn vader is toevallig vrij dus mijn ouders gaan lekker pannenkoeken eten bij hun kleinzoontjes 😊

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Super grappig, ik wist niet eens dat het morgen was, maar er stonden wel pannenkoeken op het menu voor morgen. :D Op school doen ze er niet aan. :)

3. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Nooit van gehoord, ik ken alleen Sint Pannekoek (29 november) :D

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

ook ik heb er nog nooit van gehoord.....Volgens mij doen ze er ook niks aan op school. Maar dat vind mijn dochter vast niet erg, die gruwt van pannekoeken (ik overigens ook, vind het écht zo vies!)

5. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Wel grappig dat degenen die reageren op mijn vraag omtrent de allergie het allemaal over glutenvrij of melkvrij hebben! :p Bij ons gaat het namelijk om eieren... ;)

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.791
    113

Ja hier ook. En het jongetje vertelde dat hij weleens zonder ei had geprobeerd en niet lekker vond. Dus vandaar dat het dan gewoon pech is.

Bewaren

7. pearls

pearls Bekend lid

29 nov 2012
    656
    0
    16
    Hier mag hij geen eieren, melk en gluten. Dus een pannenkoek is haast onmogelijk.ons nog nooit gelukt een smakelijke te maken! Hij zit nog maar een half jaar op dit dieet en vind vooral deze momenten erg moeilijk! Zit hij met z'n boterhammetje terwijl de ander kids smullen van pannenkoeken..Waar hij zo gek op was!! Blij dat ze het hier op school niet doen! Gelukkig pakt hij het verder erg goed op. Snapt het dat hij er anders erge buikpijn van krijgt en verstoppingen.

Deel Deze Pagina