Plankjes banaan in de pannenkoek meegebakken en daarna stroop er over heen. Krijg meteen trek, dus wij eten pannenkoeken.
Met honing en frambozen en slagroom. Mmmmm Ik vind het trouwens superleuk om ze te bakken! Doe dat ook eens per maand voor z’n zessen.
Ik of met spek en stroop of met kaas en stroop. Man naturel met bruine suiker. Zoon naturel met poedersuiker
Wij eten ook pannenkoeken vanavond. Tenminste zoontje en ik, man houdt er niet van dus heb voor hem iets anders. Ik hou van saai, stroop of suiker of met appel
Ik maak er graag een “boerenomelet”-achtig iets van Prei, champignons, ui, spek/ham. Ben helemaal geen fan van pannekoeken met zoet beleg.
Ik houd van pannekoeken waar door het beslag een kilo gekookte+gestampte wortel of pompoen zit. En dan het liefst met spek, kaas appel en rum rozijnen en stroop er over
Pannenkoek met appel, rozij, banaan en klein beetje poedersuiker. We eten geen pannenkoeken, die hebben we eergisteren al gegeten.
Ik eet graag hartige oannpannenko met spek ui en dan kaas ertussen (dubbelvouwen en nog even in de pan) De kinderen elke keer wat anders. Favoriete zijn. Kaas, Nutella/banaan en met appel/kaneel. De oudste kan elke dag pannenkoeken eten. Altijd toetjes net aardbeitjes slagroom en vanille ijs.
Eet smakelijk! Wij hebben heerlijk gegeten. De meiden aan hun zoete pannenkoek, en wij aan de spek-kaas versie. Heb een aantal soorten voorbij zien komen die me ook lekker lijken, die ga ik een volgende keer proberen. Voorlopig heb ik er weer 'mijn buik vol van'.
Hmm ik heb 3 favoriete 1e is een pannenkoek met spek en salami 2e is een pannenkoek met paella 3e is een pannenkoek met uitgebakken bacon, meegebakken appel en eventueel stroop (uit de fles met de aap op de verpakking).
Zoete pannekoek met appel en rozijnen in het beslag. Op de pannekoek doe ik meestal stroop, kristal suiker, bruine basterdsuiker of appelmoes. Jaren geleden ook eens met spek gegeten, was ook lekker alleen mijn moeder maakte dat nooit