Kan je alleen grotere borsten met dikke blauwe aderen krijgen als je zwanger bent? Even in het kort uitleggen, ben aan de pil, microgynon 20. Wist dat hij niet 99% betrouwbaar was wegens doorbraakbloedingen en vriend en ik hebben besloten niet te switchen omdat ik enorme migraine krijg van andere anticonceptie. Vorig weekend had ik vruchtbaar slijmverlies en voelde ik ook echt mijn eisprong. Nu 3 dagen pijn aan mijn borsten, vandaag een cupmaat groter moeten halen want ze pasten echt niet meer en er lopen van die duidelijke dikke blauwe aderen over mijn borsten. Een 3e zou overigens welkom zijn, we wisten ook de risico's van het doorgaan met deze pil. Nou heb ik wel vaker in het verleden gedacht zwanger te zijn enzo want dan was ik misselijk of zoiets. Iets wat je zeg maar vanzelf wordt als je er teveel aan denkt ofzo. Maar is dat ook mogelijk met dit? Ik vind het zo raar!
Bedankt voor je antwoord. Ik heb het nog nooit gehad voor een menstruatie. Zelf enkel als ik zwanger was. Vandaar mijn vraag. Vooralsnog ga ik er maar vanuit dat ik niet zwanger ben aangezien ik verder nergens last van heb.
Ik had er ook niet altijd last van.. Spannend nog even wachten, ik las wel dat het welkom is als het zo zou zijn!
Ja hoor, zou zeker welkom zijn. Anders hadden we niet het risico genomen door te gaan met deze pil of hadden we extra maatregelen genomen. De wens is er zeker al hadden we in gedachte om nog een paar maanden te wachten zodat zoon op school zit.
Toch test gedaan vanmorgen, had ze nog liggen en kon het niet laten... Wel een licht streepje. Staat bij de zwangerschapstesten een foto.