licht positieve testen kruitvat

Discussion in 'Zwangerschap' started by mona23, Jul 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mona23

mona23 Niet meer actief

Goeiemorgen dames,

Ik zit een beetje met een twijfelachtig gevoel.
    Ik heb afgelopen maandag,woensdag en vrijdag getest met een kruitvattest ( die van 2 voor 5 euro) deze zijn allemaal heeel licht positief. Het 2de lijntje wordt eigenlijk niet duidelijker.
    Wie heeft hier ervaring mee? Wie heeft dit ook gehad en teste na verloop van tijd wel vet positief.

Ik ben nog niet echt blij, want ik weet niet of de testen het goed hebben.

liefs mona

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hoi,

Ik heb ook getest met die goedkope test van het kruitvat,en hier ook een heel licht streepje waardoor ik ben gaan twijfelen,maar een streep is een streep en was hier toch echt zwanger

Vanaf hier dus een voorzichtige felicitatie !

3. Jonesy

Jonesy Lid

Jun 3, 2008
    34
    0
    0
    Almere
    Hoi Mona,

Hoe licht het tweede streepje ook is twee streepjes is altijd zwanger. heb ik zelf ook gehad bij mijn eerste kindje en als je het niet vertrouwd zou ik even naar de huisarts gaan.... succes :)

4. mona23

mona23 Niet meer actief

dit was ik ook van plan maandag, ik test zondag nog een keertje en als hij dan niet duidelijker wordt ga ik naar de HH.
    Dankjwel

5. Jonesy

Jonesy Lid

Jun 3, 2008
    34
    0
    0
    Almere
    succes en gefeliciteerd. Laat je nog even weten wat de HA gezegt heeft :)

6. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Hier ook getest met die van het kruitvat en heel licht, maar nog steeds zwanger. Haal anders eentje van een ander merk, voor de duidelijkheid. Maar wat ook in de gebruiksaanwijzing staat een streep is een streep!

Ook van hier uit een voorzichtige felicitatie!

7. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    ik zou met een ander merk gaan testen als dit zo onduidelijk blijft en dan bij voorkeur met de digitale cb test.
    Ik heb ook ooit dezelfde senario gehad. Streepje werd maar niet donkerder en uiteindelijk kreeg ik een miskraam met 5w.
    Niet het bericht wat je wil horen, maar ik wil altijd eerlijk zijn.

8. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    heb je geen foto van de test mona?

ik teste de eerste paar dagen ook heel licht, met matcare.. pas nu op 5 weken heb ik een echt duidelijke kruidvattest

9. Niet meer actief

Ik heb ook die kruidvattesten gebruikt. In totaal heb ik met 4 van deze getest, en daarna nog cb digitaal. De eerste was nogal vaag, maar daarna was de streep toch wel heel duidelijk. Daarna met cb digitaal getest, en gaf ook zwanger aan.

10. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Hier ook kruitvattesten, maar zeer dikke strepen.
    Toen was ik ook bijna 10 weken zwanger, dus geen wonder...

11. suikerboon

suikerboon Bekend lid

Dec 30, 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    van mij was de test ook vaag, maar wel positief!

12. loncocacola

loncocacola Actief lid

Jan 13, 2008
    302
    0
    0
    Ook ik heb met de kruidvat testen getest en inderdaad een licht streepje in het begin. Ik heb er 3 gedaan, voordat ik geloofde dat ik zwanger ben. Naarmate je meer hcg hormoon gaat aanmaken, dan worden die strepen wel donkerder, tenminste bij mij was dat zo. De laatste test die ik heb gedaan was duidelijk zichtbaar en kwam nog eerder dan het controle streep leek het. Dus denk dat je ook zwanger bent hoor. Misschien moet je over een paar dagen weer testen en kijken of die streep donkerder wordt.

13. Danoek

Danoek Bekend lid

Nov 30, 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Dit was bij mij de eerste keer ook zo. Vage test, zelfs met 6 weken nog. Helaas een miskraam. Nu wederom met kruitvat test getest en deze was gelijk duidelijk.

Je kunt natuurlijk een nieuwe (andere) test kopen, maar ik zou gewoon naar de huisarts gaan en vragen om een bloedtest.

14. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    In mijn album staat een licht positieve test van Kruidvat (degene met pipet), ik weet niet of jouw streepje nog lichter is? Ik heb mijn test een dag voor NOD gedaan. Een week later was het streepje net zo duidelijk als de controlestreep.

15. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Die goedkope kruidvattesten schijnen nooit een dikke vette streep te geven.
    Ik persoonlijk ben niet weg van dat soort testen.

Lekker een andere halen van het huismerk van de apotheek...of drogist...die zijn zeker goed.

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Oh nee?
    Ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger en ik heb dus die kruidvattesten (2 voor 5 euro) gedaan.
    1 op 30 juni toen was ik 7 dagen overtijd (ja ik bleef testen hihi) en een streep dikker dan de controle en bij nr 2 ook. Zijn hele goede testen.
    Ik durf te wedden dat als ik die met 1 dag voor nod had gedaan dat ik ook een mooie test had gekregen, maar ik maak nu eenmaal heel snel hcg aan...was met dochterlief ook.
    Maar zijn gewoon GOEDE testen!

17. mona23

mona23 Niet meer actief

ik heb vanmiddag met da huismerk getest, niet met ochtend urine en had van te voren 2 glazen ice tea gedronken, maar er verschijnt weer een heeel licht streepje.

Ik ga maandagmorgen even naar de huisarts toe ( mocht ik nog niet ongi zijn geworden)
    Ik wil graag zekerheid.

In elke geval heel erg bedankt voor jullie adviezen, ik laat wel weten wat de ha heeft gezegt

18. senne en zano

senne en zano Actief lid

Dec 24, 2006
    120
    0
    0
    kinderverzorgster
    roeselare
    kan erover meespreken dat die testen van het kruidvat nooit een vette streep zal tonen ;)

succes

19. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Ik heb op mijn nod getest met die kruidvat testen die 2 voor 5 euro. Als het goed is staat hij in mijn album en toen had ik in de middag een cb digitaal ekocht die gaf zwanger aan in de avond nog een cb digitaal was gewoon of beter gezegd hihi ben gewoon echt zwanger :) dus succes meid

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    bij mij wel......dikker dan controlestreep

Share This Page