dag dames, even een berichtje om te kijken of ik de enige ben die hier last van heeft. het lijkt wel of elke keer als ik mijn eisprong heb gehad ik de dag daarna enorme pijnlijke tepels krijg. dit is nu al de 3de keer...
Ik had iedere cyclus van eisprong tot menstruatie zere tepels. Behalve toen ik zwanger bleek te zijn.
gelukkig! de eerste keer dacht ik daardoor dus ook dat ik zwanger was. helaas was dit niet het geval. maar ja ik ben in elk geval niet de enige.... ben nog steeds mijn lichaam aan het ontdekken
Ik heb dat ook elke maand,alleen deze maand niet. Dus Daphne,ik moet wel zeggen dat jouw berichtje me wat hoop geeft
HEt is echt niks raars hoor ik heb hier ook iedere maand last van, van de eisprong tot aan de menstruatie. Alleen deze maand een stuk minder als anders, dus wie weet
de eerste 4 cycli na het stoppen met de pil had ik een paar dagen voor ik ongesteld moest worden last van gevoelige borsten. De laatse 2 rondes heb ik het vanaf rond mijn eisprong, althans dat vermoed ik, want 2 weken later werd ik ongesteld.
Bij mij verschild het per ronde, de ene keer gewoon heel erg, de andere keer heel weinig of niet.... Daarnaast is het de ene keer alleen mijn borsten en andere keren alleen mijn tepels.... Het menselijk lichaam is een raar apparaat!