Wasmand staat in de slaapkamer, de badkamer zit aan de slaapkamer vast. Natte handdoeken hang ik aan 1 van de haakjes aan de badkamerdeur. Je zou dus haakjes kunnen ophangen?
Wij hebben op zolder een wasrek speciaal voor natte, vuile was. Zodra het droog is, doe ik het in de wasmand.
Wat grappig die verschillen! Ik heb een metalen stang waar altijd mijn handdoek hangt (droog, of nat aan het opdrogen). Ik gebruik hem meestal 2 keer, en met wassen gaat hij mee de wasmachine in en als hij er weer uitkomt gaat hij direct weer op de stang. Voor dochter gebruik ik nog een hydrofiel, die vouw ik over de wasmand om te drogen. Of andere dingen als natte vaatdoekjes en uitgespoelde kleding hangen ook over de rand van de wasmand heen te drogen (wasmanden staan in dochters kamer, verder geen plek in huis), of over het babybadje in de badkamer. Zodra spul droog is (of 90% droog) doe ik het in de wasmand is het uit het zicht. Gooi liever geen nat spul de wasmand in. Als tiener wist ik nog niet dat je natte kleding/handdoeken niet zo afgesloten moet bewaren. Na een zomerkamp bij thuiskomst wel
Wij hebben 1 grote wasmand en die staat onder de radiator. Als ze nat zijn hang ik ze over de rand van het bad, over de douche deur/wand of over de radiator maar dit laatste is niet zo makkelijk omdat het hem er toch een stukje tussen moet proppen. Ik heb de andere wasmanden boven staan, daar sorteer ik de was ook
Wij hebben net sinds drie weken een nieuwe badkamer. Wij hebben gekozen voor een design radiator en vloer verwarming. Niet volledige vloerverwarming, maar meer als bij verwarming. De natte handdoeken drogen we op de radiator en als ze droog zijn gaan ze in de wasmand. De wasmand staat onder de radiator in de badkamer. Bevalt prima zo!
Wij hebben zo'n kapstok die je los over de deur kan hangen. En het badje staat in de badkamer en daar hangen wij de handdoeken ook altijd overheen.
Wij hebben een heel kleine douche. Hier drogen ze aan de douche stang en dan in de waszak. Ik heb zo'n hangend ding gekocht bij de ikea die in het raam "hangt". Dan neemt het ook geen ruimte op de vloer in.
Wij hebben net een nieuw huis en hebben (gelukkig) voor een handdoek radiator gekozen! Echt zo fijn, na het douchen handdoek eroverheen dus die is zo droog en hij is ook sterk genoeg bij ons om de badkamer lekker warm te houden
Wij hebben een design radiator waar de handdoeken over kunnen onze radiator en vloerverwarming op badkamer zo'n gekoppeld dus warme voetjes en droge handdoeken
Ik vind vloerverwarming in de badkamer overbodig. Wij hebben alleen vloerverwarming en in de badkamer staat die echt nooit aan. Ik sta liever op een zacht matje en als je onder de douche staat wordt de vloer toch wel warm. Ik zou dus kiezen voor een designradiator waar je de handdoeken aan op kunt hangen. Wij hangen de handdoeken op aan zo'n rvs stang in de badkamer of over het traphek. Wasmanden staan bij ons naast de wasmachine.
wij hebben de wasmanden in de douche en de natte handdoeken over de design radiator ook hebben wij vloer verwarming (ook vorige bewoners gedaan) vind het heerlijk en makkelijk zo, voor je gaat douchen gooit iedereen zn was in de juiste mand en ik neem de mand naar zolder naar de wasmachine en kan wassen gaat al 9 jr goed zo
Wij hebben ook een radiator en vloerverwarming. Komt dus wel vaker voor. Wij hangen onze natte handdoeken altijd aan een kapstok aan de deur en vuile was gaat altijd meteen het washok in
Ik heb een grote mand (zonder gaatjes) in de badkamer staan en boven naast de wasmachine 4 wasmanden. Na het douchen en elke avond gaat de wasmand naar boven en sorteer ik de was natte was hang ik over de wasmand en laat het drogen.
wasmand staat in de badkamer en daar gaan na gebruik de washandjes en handdoeken meteen in. we hebben helaas geen verwarming in de badkamer..
vuile droge was gaat gelijk in de wasmanden die in de badkamer staan natte handdoeken/kleding gaat eerst over de radiator in de badkamer en dan in de betreffende manden
Wij gooien natte was ook gelijk in de wasmanden. Geen verwarming en een mini-ruimte, paar wasmanden, wastafel en cabine en that's it. Gaat eigenlijk wel prima, daarvoor was ik vaak genoeg, denk ik.
Dit dus.. radiator gebruik ik om schone handdoek op te hangen voordat ik ga douchen, is ie lekker warm als ik eruit kom! Extra handdoeken op de vloer zijn ook vooral handig als de kinderen in bad gaan, want die willen er nog wel eens een waterballet van maken. In onze badkamer staan verder 2 wasmanden, eentje voor kleding en eentje voor de handdoeken.