(Natte) handdoeken in de badkamer

Discussie in 'De lounge' gestart door Jebb, 14 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Wasmand staat in de slaapkamer, de badkamer zit aan de slaapkamer vast.
    Natte handdoeken hang ik aan 1 van de haakjes aan de badkamerdeur.

Je zou dus haakjes kunnen ophangen?

2. mei2013mama

mei2013mama Actief lid

11 jul 2013
    181
    0
    0
    Wij hebben op zolder een wasrek speciaal voor natte, vuile was. Zodra het droog is, doe ik het in de wasmand.

3. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Wat grappig die verschillen!
    Ik heb een metalen stang waar altijd mijn handdoek hangt (droog, of nat aan het opdrogen). Ik gebruik hem meestal 2 keer, en met wassen gaat hij mee de wasmachine in en als hij er weer uitkomt gaat hij direct weer op de stang.
    Voor dochter gebruik ik nog een hydrofiel, die vouw ik over de wasmand om te drogen. Of andere dingen als natte vaatdoekjes en uitgespoelde kleding hangen ook over de rand van de wasmand heen te drogen (wasmanden staan in dochters kamer, verder geen plek in huis), of over het babybadje in de badkamer. Zodra spul droog is (of 90% droog) doe ik het in de wasmand is het uit het zicht. Gooi liever geen nat spul de wasmand in. Als tiener wist ik nog niet dat je natte kleding/handdoeken niet zo afgesloten moet bewaren. Na een zomerkamp bij thuiskomst wel ;)

4. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Wij hebben een radiator en vloerverwarming. Wij laten de handdoeken op de grond liggen drogen :)

5. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Wij hebben 1 grote wasmand en die staat onder de radiator.
    Als ze nat zijn hang ik ze over de rand van het bad, over de douche deur/wand of over de radiator maar dit laatste is niet zo makkelijk omdat het hem er toch een stukje tussen moet proppen.

Ik heb de andere wasmanden boven staan, daar sorteer ik de was ook

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben net sinds drie weken een nieuwe badkamer.
    Wij hebben gekozen voor een design radiator en vloer verwarming.
    Niet volledige vloerverwarming, maar meer als bij verwarming.
    De natte handdoeken drogen we op de radiator en als ze droog zijn gaan ze in de wasmand.
    De wasmand staat onder de radiator in de badkamer.
    Bevalt prima zo!

7. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wij hebben zo'n kapstok die je los over de deur kan hangen. En het badje staat in de badkamer en daar hangen wij de handdoeken ook altijd overheen.

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij hebben een heel kleine douche. Hier drogen ze aan de douche stang en dan in de waszak. Ik heb zo'n hangend ding gekocht bij de ikea die in het raam "hangt". Dan neemt het ook geen ruimte op de vloer in.

9. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Wij hebben net een nieuw huis en hebben (gelukkig) voor een handdoek radiator gekozen! Echt zo fijn, na het douchen handdoek eroverheen dus die is zo droog en hij is ook sterk genoeg bij ons om de badkamer lekker warm te houden

10. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Wij hebben een design radiator waar de handdoeken over kunnen onze radiator en vloerverwarming op badkamer zo'n gekoppeld dus warme voetjes en droge handdoeken

11. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.466
    3.912
    113
    Vrouw
    Ik vind vloerverwarming in de badkamer overbodig. Wij hebben alleen vloerverwarming en in de badkamer staat die echt nooit aan. Ik sta liever op een zacht matje en als je onder de douche staat wordt de vloer toch wel warm. Ik zou dus kiezen voor een designradiator waar je de handdoeken aan op kunt hangen. Wij hangen de handdoeken op aan zo'n rvs stang in de badkamer of over het traphek.
    Wasmanden staan bij ons naast de wasmachine.

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

wij hebben de wasmanden in de douche en de natte handdoeken over de design radiator ook hebben wij vloer verwarming :) (ook vorige bewoners gedaan) vind het heerlijk en makkelijk zo,
    voor je gaat douchen gooit iedereen zn was in de juiste mand en ik neem de mand naar zolder naar de wasmachine en kan wassen
    gaat al 9 jr goed zo :D

13. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wij hebben ook een radiator en vloerverwarming. Komt dus wel vaker voor. Wij hangen onze natte handdoeken altijd aan een kapstok aan de deur en vuile was gaat altijd meteen het washok in

14. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    Laat ze meestal drogen aan de radiator of over de rand vd douchehoek.

15. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Ik heb een grote mand (zonder gaatjes) in de badkamer staan en boven naast de wasmachine 4 wasmanden.
    Na het douchen en elke avond gaat de wasmand naar boven en sorteer ik de was natte was hang ik over de wasmand en laat het drogen.

16. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    wasmand staat in de badkamer en daar gaan na gebruik de washandjes en handdoeken meteen in.
    we hebben helaas geen verwarming in de badkamer..

17. p1982

p1982 Niet meer actief

vuile droge was gaat gelijk in de wasmanden die in de badkamer staan

natte handdoeken/kleding gaat eerst over de radiator in de badkamer en dan in de betreffende manden

18. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Wij gooien natte was ook gelijk in de wasmanden. Geen verwarming en een mini-ruimte, paar wasmanden, wastafel en cabine en that's it. Gaat eigenlijk wel prima, daarvoor was ik vaak genoeg, denk ik.

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Dit dus.. radiator gebruik ik om schone handdoek op te hangen voordat ik ga douchen, is ie lekker warm als ik eruit kom!
    Extra handdoeken op de vloer zijn ook vooral handig als de kinderen in bad gaan, want die willen er nog wel eens een waterballet van maken.
    In onze badkamer staan verder 2 wasmanden, eentje voor kleding en eentje voor de handdoeken.

20. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Absoluut voor vloerverwarming kiezen!!
    Natte handdoeken droger hier eerst over de badrand...

Deel Deze Pagina