Vaker op een dag naar het toilet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Beertje09, 23 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    voor de grote boodschap. Ik heb dit nu een week, standaard 3 keer per dag, is dit een teken? Zijn mijn darmen zich aan het legen voor de bevalling ofzo :p

Vroeg me af of anderen dit ook hebben gehad?

2. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    Het kan een teken zijn. Maar van voortekenen weet je vaak pas achteraf dat het voortekenen zijn.

Overigens denk ik dat als je het al een week hebt, het geen voorteken is.

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik heb daar de hele zwangerschap al vlagen van, maar dan is het na 3 dagen weer "normaal".

ik heb wel gehoord dat vlak voor de bevalling veel vrouwen diarree krijgen of in ieder geval het gevoel dat hun darmen flink geleegd worden, het zou kunnen dus, ik duim met je mee :)

4. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    ik had dat bij mijn eerste zwangerschap ook de laatste weken. Ik hoopte toen ook dat het het 'darmen legen' was, vlak voor de bevalling, maar dat was niet het geval. Blijkbaar zijn er op het eind ook wat andere veranderingen waardoor je vaker naar de WC moet. ik heb het toen denk ik gehad van week 38 tot week 42. Maar zoals je ziet was het bij mij dus geen teken dat ik ging bevallen, ik ben uiteindelijk bij 42,5 week ingeleid...

5. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    oja, ik hoop er nu trouwens weer op hoor... ben nogal gevoelig voor aambeien dus ga liever 3x op een dag zonder problemen dan 1x per dag met moeite... :oops:

6. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Inderdaad, toevallig hoorde ik dit vandaag ook.
    Succes! Ben benieuwd.

Deel Deze Pagina