de afgelopen dagen heb ik al vaak last van krampen en harde buiken, maar merk dat ze het afgelopen uur wel heel vaak opduiken... ze doen niet echt pijn... wie herkent dit? en wat kan ik er het beste tegen doen? of is dit een teken dat het bijna gaat beginnen?
nou mijn vliezen zijn al gebroken dus ben benieuwd! alleen weet ik nog niet zo wat ik met de kleur aan moet.... is geel/oker kleurig.... verder wel waterig
ik heb even gebeld. ze komt straks langs om het te beoordelen... maar wat ik in een potje op heb gevangen ziet er verre van doorzichtig uit... blech... nouja ik ga nog even rusten nu het nog kan hihi
bij deze: ben bevallen op 11-11-2012 van een kerngezonde dochter ging super snel! dus was idd een voorbode
Gefeliciteerd! Alles verder goed gegaan? En was er nog wat bijzonders met het vruchtwater aan de hand?
ze had helaas in het vruchtwater gepoept, dus moest helaas in het ziekenhuis bevallen. maar het ging allemaal razendsnel! was wel heftig, maar gelukkig was het ergste binnen een uurtje voorbij alles is dus helemaal top gegaan en kijk er trots op terug