Iemand ervaring?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama013, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama013

mama013 Actief lid

19 jun 2012
    322
    0
    16
    T-013
    Ik ben nu 28 weken zwanger en sinds paar dagen een rommelige buik, harde buiken en ook een aantal weeen achtige buikkrampen gehad. Sinds gisteren is daar ook nog lage rugpijn bijgekomen, zo begon de bevalling van mijn eerste dochter, dus helemaal ontspannen ben ik niet. Ik ben opgenomen geweest in het ziekenhuis, geen ontsluiting nu, maar een hele onrustige baarmoedermond, die voor nu er nog goed uitziet qua cm. Maar op de echo was duidelijk te zien, wanneer ik aan het hoesten was dat de baarmoedermond een beetje open ging. Nu wil het zo zijn dat ik kriebbelhoest heb gekregen en daar niet echt vanaf kom, dus dat ik veel hoest op een dag. Nu vraag ik mezelf af, of dit invloed heeft op de baarmoedermond en of iemand dit kent. Verder heb ik door de stress veel spanning op mijn buik. Zijn er vrouwen dit herkennen? Ik ben bang dat de baby te vroeg komt, dochter is spontaan geboren met 35 weken en 6 dagen en toen had ik een goede zwangerschap...

2. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ik heb wel ervaring met een vroeggeboorte (eerste kindje) en harde buiken/voorweeen bij de laatste twee zwangerschappen. Bij ons zoontje had ik een hogevliesscheur. Ik ben morgen 38 weken maar elke zwangerschap is zo anders dat ik je enkel het advies kan geven met het ziekenhuis of VK contact op te nemen bij elke twijfel.

3. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    VK bellen, die weten dit toch hest beste.

Deel Deze Pagina