Inleiden

Discussie in 'De bevalling' gestart door AnneMarijs, 23 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneMarijs

AnneMarijs Nieuw lid

23 aug 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames!. Ik ben vandaag 41 weken zwanger. ben al 2x gestript maar er zit nog geen beweging in. Nu ben ik vandaag bij de gynacoloog geweest en zondag word ik gestript ik moet om 09.00 in het ziekenhuis zijn..

Maar nu vroeg ik me af hoe gaat dat in z'n werk? je komt daar aan en dan? begin je dan gelijk of moet je nog wachten en wat doen ze dan precies?

haha hoop dat iemand het weet ;)

Groetjes

2. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Bij mij gingen ze eerst kijken of de bm al verweekt was en mogelijk verstreken. Verder aan het ctg gelegen. Toen eerst met gel geprobeerd de weeën op te wekken, kwam iets op gang. Later nog een keer de gel en vervolgens weeën opwekkers. Volgende ochtend werd ze pas geboren...

3. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Gaan ze je inleiden a.s zondag of gaan ze je strippen? Dat is natuurlijk wel een verschil...
    Ze zullen waarschijnlijk eerst kijken of je bmm verstreken is en of je ontsluiting hebt.
    Als ze besloten hebben dat ze je gaan inleiden en alles zit nog dicht zul je gel of een ballon/veter krijgen om de bmm te verweken.
    Als ze besloten hebben om je 'gewoon' nog een keer te strippen zullen ze verder niets gaan inbrengen.
    Als je bmm wel klaar is zullen ze je aan 't infuus leggen zodat de weeen op gang kunnen komen.

Vaak duurt het wel even tot ze tot actie over gaan hoor. Je wordt vaak eerst nog een tijdje aan een ctg gelegd, dan komen ze even 'voelen', gaan ze overleggen wat ze gaan doen enz...

Ik wens je iig veel s6!

(ik weet wat inleiden is, bij mij is 't al 4x zo gegaan..)

Deel Deze Pagina