Natte pyama, Welke luier?!?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sjalotjuh87, 8 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik heb dit probleem ook een hele tijd gehad.. Hier werkt als enigste luier die van de LIDL.. Die sluit bij Esmee mooi aan. Ik denk dat het ene kwestie van uitproberen is.. Ik heb zelfs een tijd een inlegger gebruikt of een kraamverbandje kan ook..

Moet er wel bij zeggen dat onze dochter echt een nathals is en dus ook veel plast..;)

2. Momae

Momae Actief lid

26 sep 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    Misschien werkt inderdaad een maatje groter voor de nacht, of zo'n inlegluier.
    Hier ben ik gestopt met drinken voor het slapengaan. Sindsdien heeft hij niet meer doorgelekt 's nachts.

3. Bedankt voor alle tips!
    Ik ga een grotere maat proberen, die van de C1000 en die van de Lidl.
    Als dat nou ook niet werkt ga ik wel aan de inlegluiers.

Zoë is ook een echte nathals, drinkt super veel overdag. ma na 6 uur krijgt ze niet veel drinken meer. Voor het slapen gaan wel de fles, die wil ik er ook nog inhouden. Anders gaat ze echt niet slapen.

4. mamvansam

mamvansam Actief lid

20 mei 2008
    239
    0
    0
    Office Manager
    Midden Nederland
    Wat hier (nog steeds) goed helpt is een dun incontinentieverbandje (ik gebruik Envive van Always) in de luier plakken. Supertip vind ik!!
    Ze kijken je in de winkel wel raar aan als je zegt dat het voor je kind is :p.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben voor Eva altijd luiers van de Aldi gehad, laatst een aanbieding van pampers gekocht, maar daar lekt ze dus mee door 's nachts. Dus voor 's nachts gebruiken wij de luiers van de Aldi.
    Met de luierbroekjes van de Lidl lekt ze tijdens het slapen overdag zelfs al mee door, dus tijdens het slaapje overdag een pamper of een luier van de Aldi.

Deel Deze Pagina