Amy haar tijden zijn nu: 7.30 fles-210 10.30 fruit 11.30 fles-180 16.30 fles-210 21.30 fles-210 Wanneer kan ik het best het groentehapje geven, amy slaapt ook nog heel veel tussen de flessen. Had het een tijdje rond 16.30 uur geprobeerd en dan om 17.30 de fles, maar dat lukt niet echt. Wie kan mij helpen...
Waarom laat je de fles van 16.30 niet vervallen en dan ipv fles de groentenhapje en toetje na ofzo...zo doe ik het ook.Vanaf 6 maanden mag je 1 fles laten vervallen.
Ik weet niet of ik nu al een fles minder kan geven, ze eet nu nog maar een half potje groente... En als ik om 16.30 uur de fles geef en dan om 17.30 uur de groentehap weet ik nu al dat ze niet veel gaat eten.
En eet ze wel een toetje oid.Dan lijkt het mij niet erg dat ze maar een half potje eet met een toetje na of wat diksap.Anders weet ik het ook niet.
Ikzelf geef óf volle yoghurt met een heel klein beetje diksap, óf volle yoghurt met wat bambix of vanilleyoghurt.
Hier krijgt hij geen toetje. Danoontje of diksap vind ik niet nodig en te zoet. Bovendien eten we zelf ook geen toetje. Hij krijgt wel nog een fles mm en dat ligt eraan hoe moe hij is, hij geeft het zelf wel aan.
ik heb de fles rond etenstijd laten vervallen dus meestal krijgt ze haar groentehap tussen 17.00 en 18.00 uur.