Wakker in bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zeehondje, 5 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ons meisje ligt vaak tevreden wakker in bed.
    De ene keer valt ze wel in slaap en de andere niet of dan duurt dat best lang. Ik weet dit omdat ik soms ga kijken.
    Eigenlijk is het geen probleem, ze rust uit en daar gaat het om. Maar vaak als ze gaat huilen en we haar eruit halen gaapt ze soms nog.

Komt iemand dit bekend voor?

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Hier ook, als ze niet huilt laat ik dr liggen en anders laat ik haar even huilen want soms valt ze weer in slaap. Als ze speelt in bed valt ze vaak weer in slaap

3. mich87

mich87 Bekend lid

7 nov 2011
    599
    38
    28
    NULL
    NULL
    Hier ook. In het begin haalde ik hem er nog wel eens uit als hij niet wilde slapen, maar nu (als ik zeker weet dat hij toe is aan slapen) laat ik hem in bedje leggen. Mijn zoontje gaat dan op een gegeven moment kreunen en jengelen. Dan ga ik erheen, maar zodra ik hem dan uit zijn bedje til valt hij op mij in slaap.
    Maar wat vind jij lang? Want het duurt bij mijn zoontje soms wel 30 minuten voordat hij in slaap valt. Als het echt lang duurt (1 uur of langer) en hij slaapt nog niet, dan haal ik hem eruit en breng hem zodra hij weer tekenen van moeheid vertoont weer naar bedje.

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Onze kindjes schelen niet zo veel in leeftijd. Melle doet een beetje hetzelfde. Ik let goed op of hij moe is en toe is aan rust. Als ie zijn ogen gaat wrijven of gapen o.i.d. dan breng ik hem naar bed in zijn Puckababy.
    De ene keer hoor ik niks en slaapt ie gelijk. Soms ligt ie nog een half uur te kraaien en te brabbelen en soms huilt ie wel eens een paar minuten HEEL hard ;) Pas als ie echt een half uur ligt te mekkeren (niet echt huilen) dan haal ik hem er weer uit en proberen we het na een half uurtje nog een keer.
    Ik vind idd ook dat als ie niet slaapt, maar wel even in een rustige omgeving is, dat dit ook rust is voor hem. En zolang hij niet huilt heeft ie het naar zijn zin en vind ik het goed :)

Deel Deze Pagina