Welk fletcher hotel?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Mammavanmeisje, Dec 25, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mammavanmeisje

Feb 11, 2016
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie weet welk fletcher hotel leuk in om te bezoeken met onze dochter van 3? Het gaat er vooral om dat er wat te beleven valt ook in de omgeving.. in de winter!
    Waar in Nederland maakt eigenlijk niet uit.

2. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,043
    365
    83
    Female
    zeegse duinen drenthe leuk zwembad bij en mooi omgeving

3. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,712
    28
    48
    gelderland
    In Winterswijk. Tegenover leuk zwembad, naast de kinderboerderij en vlakbij een binnenspeeltuin.

4. Ik quote mezelf even vanuit een ander topic :D ;

Hotel Doorwerth is echt een aanrader! Ze hebben een binnen- en buitenzwembad, een enorm terrein met grote vijver waar je omheen kunt wandelen en op het terrein zijn meerdere speeltuintjes. Het ligt vlakbij Arnhem, wat ik echt een toffe stad vind. Ouwehands Dierenpark ligt ook redelijk in de buurt en Burger's Zoo natuurlijk

Als je echt iets voor je kindjes wilt doen, zou ik voor Hotel Erica of Parkhotel Val Monte kiezen (beide in Berg en Dal en beide superkindvriendelijk!). Hebben ook allebei een binnenzwembad en het ligt heel dichtbij Pretpark Tivoli. Dat is écht een leuk park voor de hele kleintjes.

Hotel De Hunzebergen in Exloo is ook heel leuk. Hebben ook een binnenzwembad en een heel leuk buitenzwembad met glijbaantje en apart deel voor peuters. Maarja, dan moet je net geluk hebben dat het dan weer mooi weer wordt, haha. Zij hebben achter het hotel een speeltuintje, met piratenschip etc. Er is ook een bowlingbaan. Hier zijn Slagharen en Wildlands redelijk dichtbij.

Hotels die je echt absoluut NIET moet boeken!

Mijn absolute nummer 1 wat afraders betreft; De Sallandse Heuvelrug in Rijssen. Ik heb echt nog nóóit zulk onvriendelijk personeel meegemaakt. We hebben daar serieus een hele ordinaire ruzie gehad over een extra deken! Daarnaast was de kamer echt heel vies. De omgeving is prachtig, maar als je daarheen wilt, écht voor een ander hotel kiezen.

Hotel Langewold in Roden is ook echt extreem vies. Wij hadden daar een behoorlijk bedrag extra betaald voor de suite. Toen we daar kwamen zaten er scheuren in de muren, de badkamer was vies en alle kranen kwamen van de muur af, in de gordijnen zaten dode beesten, bloedvlekken van platgeslagen beesten op de muur en op het plafond en het grote raam zat echt van onder tot boven onder de vogelpoep. Dat was niet van een weekje, zeg maar Toen we een review op Zoover plaatsten, hebben ze tegen Zoover beweerd dat het een nepreview was en dat wij nooit in dat hotel verbleven hadden. Gelukkig hadden we de reserveringsbevestiging nog..

Hotel Dinkeloord in, jawel, Dinkeloord Daar hebben ze kamers die gewoon niet meer kunnen, heel vies en muf, schimmel in de badkamer en wij vonden er zelfs medicatie van de vorige bezoekers onder het bed.. Zodra je zegt dat de kamer niet bevalt, wordt er niet gevraagd naar de redenen, je krijgt meteen een upgrade. Mijn man heeft jaren in de hotellerie gewerkt en weet dat dit dus echt een kwestie is van 'we kunnen altijd kijken of ze het accepteren, zo niet, dan krijgen ze een upgrade'. Maar tja, als het hotel toevallig net vol zit, is dat niet mogelijk natuurlijk. Ik zou het risico niet nemen. De upgrade is trouwens niet dusdanig spectaculair dat ik er extra voor zou betalen..

Het Veldenbos in Nunspeet. Piepkleine kamertjes (je kunt er zéker geen twee campingbedjes kwijt, één van de kinderen moet dan tussenin liggen) die oud en vervallen zijn. Bij ons vonden ze dat onze zoon van 3 best onder een (laag) kapot raam dat niet meer op slot ging, kon slapen.

Boschoord in Oisterwijk; Ook heel vies, veel beesten etc.

Twijfelgevallen - niet zo slecht dat ik ze helemaal af zou schilderen, maar ook niet zo fantastisch dat we er nogmaals zouden boeken;

Badhotel Callantsoog - Toen wij er waren in de winter, deed de verwarming het niet en het was niet echt een denderende kamer. Upgrade gekregen en dat was een mooie kamer, maarja, als ze vol zitten is een upgrade niet mogelijk. Het is niet slecht ofzo, maar ook niet mijn idee van 'lekker een nachtje weg'. De verhalen van anderen die ik over dit hotel heb gehoord, zijn wel erg slecht.

Stadspark Bergen op Zoom; Ook hier een upgrade gekregen omdat we laat aankwamen en het type kamer dat wij geboekt hadden vol zat, en dat was maar goed ook :') We liepen langs de 'mindere' kamers, waar je dus in principe in terechtkomt als je boekt, maar dat was echt niks..

Eerbeek; De upgrade-kamers zijn superleuk (met bad waarvoor je eerst een trap op moet, je zit dus heel hoog, dat was wel tof), maar zelfs die kamers zijn veel te klein om er met kinderen te slapen. Dat is echt een tweepersoonskamer, meer past echt op geen enkele manier.

Hotel Nieuwegein; Supernieuw en mooi hotel, maar het zwembad was echt ranzig.. De kamers verder wel prima!

Kasteel Erenstein in Erenstein; Wij hebben hier geslapen na een slechte ervaring met een ander hotel en iemand van Fletcher had toen contact met ons opgenomen via facebook Ik ging er eerst vanuit dat dat niet serieus was, maar door hem hebben we een upgrade gekregen naar echt een supermooie kamer, er stond een fles champagne klaar (want ik was jarig), etc. Supertof allemaal, maar ook hier geldt weer; de normale kamers zijn niet zo fantastisch.. Je slaapt hier ook niet in het kasteel trouwens, wat je wel denkt als je de website bekijkt, het gebouw waar je slaapt ligt een stuk verderop..

Nog wat andere aanraders;

Het Witte Huis in Amersfoort (ook leuk als je naar Dierenpark Amersfoort wilt!); het heeft een beetje een motel-vorm. De kamers liggen niet allemaal in een gang naar elkaar, maar als een soort huisjes achter het hoofdgebouw. Wij vonden het een hele fijne kamer en er is genoeg ruimte voor 1 of 2 campingbedjes.

De suite in Hotel Marijke; met de bonnen betaal je daar nog €100 extra voor, maar echt, als je wat te vieren hebt of gewoon inténs wilt genieten zonder reden, is dit echt fantastisch. De suite heeft een huiskamer (bank, tv, etc), een slaapkamer met een lekker bed, een privésauna (houden wij niet van, maar ik denk dat een hoop mensen dit fantastisch vinden) en het allerbeste; een tweepersoons jetstream. Een bad waar je echt allebei, naast elkaar, languit in kunt liggen. Er zit een jacuzzi in, je kunt onder water lichtjes aanzetten, wij zijn net kleine kinderen als we daar zijn Ook hier is echt meeeeer dan genoeg ruimte voor kinderen, je zou er in principe wel 8 mee kunnen nemen in campingbedjes of op luchtbedjes De normale kamers schijnen hier trouwens niet zo denderend te zijn, maar dat heb ik echt van horen zeggen, wij hebben daar alleen in de suite geslapen.

Hotel De Borken is trouwens ook mooi en netjes, het ligt alleen echt enórm afgelegen en er is daar in de omgeving eigenlijk niets te doen. Wel lekker als je even rust wilt natuurlijk, daar lijkt het me prima geschikt voor!

Ik zou in jouw geval echt voor Doorwerth of Erica of Val Monte gaan! Veel plezier alvast! :)

Share This Page