Dm drogist Aken

Discussie in 'De lounge' gestart door Pink Peony, 28 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pink Peony

Pink Peony Niet meer actief

Hoi iedereen,

Gaat er iemand van jullie soms winkelen bij een dm drogist in Aken? Zijn de verschillende filialen allemaal even groot? Nog aanraders qua producten of dingen die ik beter kan laten liggen?

Nog andere leuke tips van winkels in Aken?

Bedankt alvast!

2. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Ik ga er regelmatig heen :D en dan met name voor de handcreme van DM! Zit in een roze tube. Heerlijke creme is dat.

3. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Ik haal alles bij de dm! Luiers/luierbroekjes/douchegel/Deo/ alles van weleda is ook stukken goedkoper daar!!/ wax/nagellakjes etc!! De nagellak remover pads zijn erg fijn

4. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Wij halen bij de DM altijd de luiers, luierbroekjes, toiletpapier, tandenborstels, billendoekjes (4 pakken voor €4,-).
    Luier(broekje)s en billendoekjes van eigen merk Babylove, bevallen erg goed!

5. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hier ook vaste producten van de dm met name luiers, luierdoekjes, deo, wegwerp washandjes.

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ooit de granberry bodylotion bij de dm gekocht, zo heerlijk!

7. Pink Peony

Zijn alle filialen even groot?

Bedankt al voor de tips :).

8. Frummeltje2012

Frummeltje2012 Actief lid

16 aug 2012
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    DM wind und wettercreme vind ik erg fijn, geen idee of ze die in Duitsland hebben (ik heb hem uit Hongarije, maar ga er van uit dat Duitsland die ook heeft). Werkt heel goed bij schrale wangen in de winter!

Verder nog nooit bij DM geweest dus geen andere tips!

9. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik kom er geregeld. Niet in Aken, maar in Tuddern. Ik koop er vooral: shampoo, stylingproducten voor de haren, haarverf, tandenborstels, douchespul, wattenstaafjes, wattenschijfjes, make up, make up remover, nagellak, thee, fishermans friends. Toen de pampers nog goedkoop waren die en toen dochter jonger was kocht ik ook vaak die kuipjes met fruit.

In Aken kom ik graag bij: lust for live, Müller, body shop, H&M. Eigenlijk vind ik zelf Aken niet veel bijzonders en veelal te dure winkels. Ik ga dan zelf liever naar Heerlen of Maastricht.

10. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik kom bij de DM in Nordhorn en die is toevallig een paar maanden geleden vergroot, ik haal daar alle toiletartikelen, luiers zowel pampers als DM merk, billendoekjes en de Sagrotan (Dettol) allesreiniger voor de vloer is daar veel goedkoper.

11. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    De shampoo van €1 van dm eigen merk. Evenals de douchegel met nectarine cocos geur. Verder haal ik er altijd deo, haarverf en mascara. Scheelt zo bizar veel met nl dat t echt de moeite waard is.

Straks vast ook regelmatig een tripje voor luiers etc

12. Pink Peony

Bedankt voor alle tips! Ik ga wel voornamelijk om natuurcosmetica te kopen (had ik beter vermeld hier :)) maar toch al fijn om te lezen dat meerdere mensen tevreden zijn van hun producten :).

13. Pink Peony

We zijn uiteindelijk in de dm in de Grosskolnstrasse in Aken geweest. Was niet zo groot (is misschien overal zo?) maar vond het toch de moeite. Dus voor herhaling vatbaar :)!

14. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Ik ga wel vaker naar de DM in Tuddern. Aken gaan we wel eens gewoon een ontbijtje scoren bij Kaufland en even langs Lush en Starbucks. Oh en even neuzen bij Nanu Nana. Voor de rest winkelen we er niet, liggen best veel dure winkels. Ga liever gewoon even lekker relaxed naar Heerlen of, als ik doelgericht voor 1 winkel ga, snel naar Makado in Beek.

15. Pink Peony

Ik wou specifiek naar ginds voor de dm omdat ik op zoek was naar natuurlijke cosmetica.

Is de dm in Tuddern groot Toeteke? En ligt dit in de buurt van Aken?

16. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Het ligt wel redelijk in de buurt. Ligt er natuurlijk aan hoever jij moet rijden naar Aken. Voor mij is het beiden niet ver (Nou ja, tegenwoordig wel. Maar niet als ik bij m'n ouders ben :)) Ik vind de DM in Tuddern heel fijn, geef er altijd veeeeel te veel geld uit! Ik ben er nu al een paar maanden niet meer geweest, geloof dat ze dat hele winkelgebiedje verbouwd hebben en dat het nu een winkelgebied geworden is :p

17. Pink Peony

Oh dan ga ik daar eens kijken volgende keer Toeteke!

Deel Deze Pagina