Hoi iedereen, Gaat er iemand van jullie soms winkelen bij een dm drogist in Aken? Zijn de verschillende filialen allemaal even groot? Nog aanraders qua producten of dingen die ik beter kan laten liggen? Nog andere leuke tips van winkels in Aken? Bedankt alvast!
Ik ga er regelmatig heen en dan met name voor de handcreme van DM! Zit in een roze tube. Heerlijke creme is dat.
Ik haal alles bij de dm! Luiers/luierbroekjes/douchegel/Deo/ alles van weleda is ook stukken goedkoper daar!!/ wax/nagellakjes etc!! De nagellak remover pads zijn erg fijn
Wij halen bij de DM altijd de luiers, luierbroekjes, toiletpapier, tandenborstels, billendoekjes (4 pakken voor 4,-). Luier(broekje)s en billendoekjes van eigen merk Babylove, bevallen erg goed!
DM wind und wettercreme vind ik erg fijn, geen idee of ze die in Duitsland hebben (ik heb hem uit Hongarije, maar ga er van uit dat Duitsland die ook heeft). Werkt heel goed bij schrale wangen in de winter! Verder nog nooit bij DM geweest dus geen andere tips!
Ik kom er geregeld. Niet in Aken, maar in Tuddern. Ik koop er vooral: shampoo, stylingproducten voor de haren, haarverf, tandenborstels, douchespul, wattenstaafjes, wattenschijfjes, make up, make up remover, nagellak, thee, fishermans friends. Toen de pampers nog goedkoop waren die en toen dochter jonger was kocht ik ook vaak die kuipjes met fruit. In Aken kom ik graag bij: lust for live, Müller, body shop, H&M. Eigenlijk vind ik zelf Aken niet veel bijzonders en veelal te dure winkels. Ik ga dan zelf liever naar Heerlen of Maastricht.
Ik kom bij de DM in Nordhorn en die is toevallig een paar maanden geleden vergroot, ik haal daar alle toiletartikelen, luiers zowel pampers als DM merk, billendoekjes en de Sagrotan (Dettol) allesreiniger voor de vloer is daar veel goedkoper.
De shampoo van 1 van dm eigen merk. Evenals de douchegel met nectarine cocos geur. Verder haal ik er altijd deo, haarverf en mascara. Scheelt zo bizar veel met nl dat t echt de moeite waard is. Straks vast ook regelmatig een tripje voor luiers etc
Bedankt voor alle tips! Ik ga wel voornamelijk om natuurcosmetica te kopen (had ik beter vermeld hier ) maar toch al fijn om te lezen dat meerdere mensen tevreden zijn van hun producten .
We zijn uiteindelijk in de dm in de Grosskolnstrasse in Aken geweest. Was niet zo groot (is misschien overal zo?) maar vond het toch de moeite. Dus voor herhaling vatbaar !
Ik ga wel vaker naar de DM in Tuddern. Aken gaan we wel eens gewoon een ontbijtje scoren bij Kaufland en even langs Lush en Starbucks. Oh en even neuzen bij Nanu Nana. Voor de rest winkelen we er niet, liggen best veel dure winkels. Ga liever gewoon even lekker relaxed naar Heerlen of, als ik doelgericht voor 1 winkel ga, snel naar Makado in Beek.
Ik wou specifiek naar ginds voor de dm omdat ik op zoek was naar natuurlijke cosmetica. Is de dm in Tuddern groot Toeteke? En ligt dit in de buurt van Aken?
Het ligt wel redelijk in de buurt. Ligt er natuurlijk aan hoever jij moet rijden naar Aken. Voor mij is het beiden niet ver (Nou ja, tegenwoordig wel. Maar niet als ik bij m'n ouders ben ) Ik vind de DM in Tuddern heel fijn, geef er altijd veeeeel te veel geld uit! Ik ben er nu al een paar maanden niet meer geweest, geloof dat ze dat hele winkelgebiedje verbouwd hebben en dat het nu een winkelgebied geworden is