Vannacht al een paar keer krampen gehad. Tot een half uurtje terug niet meer te houden. Ben naar beneden gegaan. Moest eerst naar toilet en ben erg aan de diarree. Niet ziek wel wat last van maagzuur hele zwangerschap geen last van gehad. Het rommelt behoorlijk in mijn buik. Menstruatieachtig gevoel. Moeilijk uit te leggen. Wie herkent dit? Gister extreem veel geslapen en nu klaar wakker. Kan het moeilijk vinden. Buik is erg onrustig.
krampen komen achter elkaar. behoorlijk zwaar. Gister avond ook een dikke klont slijm verloren. Maar ook blijf ik heen en weer lopen naar de wc mijn darmen willen leeg. Dit herken ik als ik ongesteld moet worden heb ik dat ook altijd.. Weet echt niet waar ik het moet zoeken ben onrustig en heb pijn. Geen verlies van vruchtwater al is het bij het afvegen wel slijmeriger en vochtiger als anders. Ik weet gewoon niet of het is begonnen mijn gevoel zegt van wel. Heb ook al een poos last van harde buiken. Ook zichtbaar op ctg alleen steeds geen ontsluiting. Wat denken jullie bij het lezen van mijn verhaal?
Ik zou de krampen even timen en even de verloskundige bellen. Zij kan dan beoordelen of ze langs komt. Zij kan he beter helpen dan de mensen hier op het forum. Sterkte meid
Dat je snel gaat bevallen en misschien al wel een stuk op weg bent! Bel de verloskundige even? Bij twijfel mag je altijd bellen.
Ik wist bij mij dat het ging beginnen omdat ik mijn vliezen brak em een sloot water verloor. Maare, als je weeen hebt krijg je regelmatig een kramp. Bel idd je vk. Die kan dat beter beoordelen. Succes!!!
flinke prop slijm... dat kan je slijmprop zijn geweest... en die krampen ik zou ook time en je verloskundige bellen! beter voor niks dan te laat bellen suc6
Spannend hoor. Zeker omdat er nu geen reactie meer komt. T heeft vast door gezet. Ben benieuwd!!!!!!!!
Denk het ook ja!! Hopelijk is alles goed. Ze is nog geen 37 weken natuurlijk. Zegt niet altijd wat maar toch zou het mooi zijn als je de 38 39 weken haalt