mijn temperatuur stijgt elke dag een beetje na de eisprong..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lovieyou, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Hooi dames,

Ik heb een vraagje, misschien is er al een forum over maar kon het zo direct niet vinden.

ik heb mijn eisprong gehad op 1 februari, ik heb altijd een heel erg ovulatiegevoel en mijn cyclus is heel regelmatig. Maar nu blijft mijn temperatuur na mijn eisprong maar stijgen.. 36,7. 36,8. 36,9. 37,0. En vandaag zelfs 37,1.. Dit ben ik niet echt gewend.

Nu vraag ik me af is het normaal dat je temp blijft stijgen na je eisprong? Normaal gesproken zou je temp na je eisprong wel stijgen met 0,2 of 0,3, maar toch niet elke dag?

Zou mijn lichaam nu al kunnen aangeven dat je zwanger bent? Het lijkt me onwaarschijnlijk maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit haha.

;)

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    Het is heel normaal dat je temp stijgt na je eisprong.
    Het wordt pas spannend als hij na je nod hoog blijft.
    Nog eventjes geduld dus.;)

3. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    hoi hoi ik zit nu 10 dagen na me eisprong en mijn temperatuur is nu nog steeds 37.1 graden en ik ben zo zenuwachtig om te testen, maar ik wacht tot mijn nod want heb al eerder een teleurstelling gehad met een vmk. dus ja kijk effe als je nod eraan moet komen of hij dan nog steeds hoog blijft.

4. lovieyou

Bedankt voor jullie antwoord. Ik weet dat na je eisprong je temperatuur stijgt.. Maar ik vond t gek dat ie elke dag stijgt bij mij.

@zara, ik zie aan je onderschrift dat het allemaal niet zo makkelijk gaat. Ik hoop echt dat 2012 jullie word. Gaan jullie voor een eerste kindje?

@feline, spannend he! Nog eventjes wachten hihi. Wanneer is je NOD?

5. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    ik dacht vandaag, maar zit nu 10 dagen na ei dus ik wacht nog effe 4 dagen want me ei was laat dat was 28 jan, dat kwam omdat ik vorige maand vmk had.

6. lovieyou

Ooow :( heb je t wel een beetje kunnen verwerken? Lijkt me ontzettend moeilijk. Hoop dat het nu weer raak is bij je!

Deel Deze Pagina