Ojee welke wagen ken ik nu aanschaffen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Melkos, 18 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melkos

    Melkos Bekend lid

    7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Hallo dames

    zit een beetje met me handen in het haar
    Ik heb een dochter van 16 maanden en eentje van 5 maanden die natuurlijk nog volledig in de wagen zitten we hebben nu een abc design zoom duo echt een super wagen alleen ben ik nu ongeveer 6 weken zwanger en zit ik me nu te bedenken hoe ga ik dat doen als die kleine geboren is welke wagen kan ik voor 2 peuters en een baby aanschaffen? Of zal ik gewoon de abc design zoom duo houden omdat dan de oudste van de 3 boven de 2 is als de baby geboren is hmm struggles wat denken jullie ,tips? Dankjewel alvast
     
  2. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.874
    15.314
    113
    Zou je oudste straks niet op een meerijdplankje kunnen? Of de baby in een draagzak/-doek totdat de oudste goed op een plankje kan?
     
    Melkos vindt dit leuk.
  3. Melkos

    Melkos Bekend lid

    7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Oja wat slim zeg daar had ik nog helemaal niet eens aan gedacht zo een rijplankje goed idee bedankt. En zo een draagzak heb ik wel aangedacht maar vind dat zo een eng idee bij mezelf dan ik heb best een hele grote boezem zie me dat niet echt makkelijk dragen haha
     
  4. Nora001

    Nora001 Bekend lid

    22 jan 2019
    507
    303
    63
    Vrouw
    Wij hebben een 1,5 jarige en krijgen een tweeling. Inderdaad niet echt te doen in één wagen.
    Wij hebben de Bugaboo donkey gehaald. Maar wij moesten dan ook van enkel naar twin wagen. Of het echt veel verschil maakt qua wagen weet ik niet.
    Maar hier hebben we/ halen we ook een meerijplankje, draagzak voor peuter (op de rug), draagdoek voor één baby en tweelingdraagzak. Dan zijn er voldoende opties en dan maar uitproberen welke combi het beste werkt.
     
  5. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.130
    15.199
    113
    Ik zou ook zeggen meerijdplankje en/of draagdoek.
    Die grote boezem hoeft echt geen belemmering te zijn weet ik uit ervaring ;)
     
  6. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Plankje of dragen. Als je de newborn graag in de wagen doet kun je ook 1 van de andere 2 tegen die tijd rug dragen.
     
  7. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.955
    7.884
    113
    Vrouw
    Ik heb het meerijdplankje van abc. Toen ik informatie zocht stond er dat deze niet te gebruiken is op de zoom. Mocht je hem willen aanschaffen dan zou ik vragen of je eerst kan kijken of het past. Maar ook of er dan nog fatsoenlijk op te staan is. Ik heb mijn zoom al een tijdje geleden de deur uit gedaan, maar ik vermoed dat de stoel te ver naar voren staat om erop te kunnen staan.

    Als het niet lukt dan zou ik de oudste 2 laten afwisselen met zitten. De oudste lopend of de middelste op de rug.
     
  8. LadyBird90

    LadyBird90 Bekend lid

    10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Wij gebruiken de KidSit als meerijdplankje voor onze zoon van morgen 2 jaar oud, werkt fantastisch!
     
  9. Ongeduldig90

    Ongeduldig90 Bekend lid

    25 okt 2019
    727
    751
    93
    Vrouw
  10. Summerbelle

    Summerbelle Niet meer actief

    Wij hebben nu een bakfiets (van velora). Ideaal met 3 kleintjes.
     

Deel Deze Pagina