Das op zich niet al te ver weg, eind volgende week... Hoop zo enorm voor je (jullie) dat dit kindje gezond is en je "gewoon" kunt gaan genieten! Hier gaat het op zich wel redelijk. De voorbereidingen voor de baby bieden aardig wat afleiding, maar het is enorm vreemd, zo leeg enz. Soms denk ik dat het besef er nog niet goed is, soms slaat het juist weer keihard in. Morgen hebben we de GUO int WKZ, dat vind ik enorm spannend. Ookal weet ik dat een goede echo niks zegt, ik hoop toch dat het een klein btje geruststeld. Zolang het goed is kunnen we dit keer die 75% hebben...
Och nou als het iemand ook echt gegund is, is het jou wel hoor bloesempje!! Hou je ons op de hoogte?!
Doe ik. Morgen gaan we na de echo direct door naar Brugge, paar dagen weg, maar zal proberen jullie onderweg even op de hoogte te brengen!
Gelukkig is het je meegevallen jonna!! Ik duim hard voor jullie. Probeer hoe moeilijk het ook is een beetje hoop te blijven houden.. Wij gingen er ook helemaal vanuit dat het niet goed zou zijn.. Maar het zegt niks. Snap de zelfbescherming volkomen!!!! Hadden wij ook. Maar nu de uitslag gelukkig wel goed is, moesten we helemaal omschakelen en is nu pas een beetje het besef dat het echt zo is.. Ik heb me ook erg rustig gehouden de laatste week, ook op het forum. Ik moest het echt laten bezinken, al die stress van die voorgaande weken😔 Maar ik duim!!!
Weer goedgekeurd! Alle metingen enz waren goed. Hersenen en hartje helemaal doorgelicht, zag er normaal uit. Nieren ook volgens termijn. Geschat gewicht is nu 1562gram wat helemaal normaal is met deze termijn. We hoeven hier (WKZ) dus niet meer terug te komen!
Dat zijn mooie berichten bloesempje. Hopelijk blijft het voorspoedig gaan! Ik ben zo niet handig met die banners.. Heb geen flauw idee haha. Schiet lekker op..
Heb paar dagen gespannen baarmoeder gehad. Vond ik best wel eng (beetje bang voor miskraam), maar ga dinsdag hartje luisteren bij vk. Ik vind het wel heel erg spannend hoor allemaal.... denk elke keer; laatste weekje wachten en misschien wel laatste weekje zwanger zijn.. ik kan me nog steeds niet voorstellen dat we nu geluk hebben. Weet jij eigenlijk het geslacht nu? Of heb ik daar overheen gelezen?
Lief dat je er aan denkt/naar vraagt! Hartje klopt mooi. Duurde wel even voor ze hem vond dus ik kneep hem wel, maar toen hoorden we hem luid en duidelijk! Deze hobbel ook weer genomen. Nu de allerlaatste, allergrootste en allesbepalende hobbel nog... poeh we zijn zo zenuwachtig!!
De arts hoopte donderdag of vrijdag aanstaande, maar het zou ook pas na het weekend kunnen worden. Nog paar daagjes nagelbijten!
Wat ontzettend spannend Jonna, ik duim heel hard met je mee voor goed nieuws!! Bloesempje, wat fijn dat alles er goed uitziet bij jullie dochter. Ik hoop heel hard dat ze helemaal gezond is. Wat moet jullie huis nu leeg voelen zonder lieve, kleine B*.
Jonna ik duim voor jullie! Ik weet hoe vreselijk spannend het is!! Bah! Maar hopelijk voor een heel goed doel
Niet gebeld vandaag.. morgen zit ik met mn jongste in het zh de hele dag ivm liesbreuk operatie. Misschien belt ze morgen? Ik ben zo zenuwachtig! Helemaal misselijk... als een panische mn telefoon checken elke keer... ppff wat naar dat wachten!
Uitslag dna nog niet binnen (heb zelf even gebeld), hopelijk maandag.. uitslag chromosomen wel binnen en allemaal in orde. Heeeel jammer dat ik nog het hele weekend in onzekerheid zit...